Poster: timmy90
welke par's?
als je par 64 hebt hangen gaan ze scans er niet door prikken hoor...
150?
met die dynamos kan je wel wat aan hoor, meer vaste kleur/gobo combinatie nzo,
verwacht er niet teveel van!
budget?
de jb sm 1612 is voor zulke scans een leuk ding hoor!
Poster: Tekhead
Ik zal hem de groeten doen van alle djr's,? en speciaal van jou zeker dennis.
@SECA: ik ga daar sebiet ook nog ff langs.
Poster: Ilja
het is voor mij vandaag een huil dag, AJAX geen kampioen terwijl zij in alles de beste waren, k*dt Twente met hun hakken over de sloot overwinningen?Moest effe uit.?
het is voor mij vandaag een huil dag, AJAX geen kampioen terwijl zij in alles de beste waren, k*dt Twente met hun hakken over de sloot overwinningen?Moest effe uit.?
Poster: Luni-B
prachtig hoe feyenoord juigde tijdens de doelpunten van twente !
Poster: Esmee
blijkbaar waren ze dus niet in alles de beste, anders hadden ze wel gewonnen he. Maar agh... t is maar voetbal... snap niet dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken.
Poster: Lucalicious
haha idd! en natuurlijk de 6-2 overwinning om alsnog de 4de plek te halen :D
Poster: Crazy
Nu maar hopen dat we Ajax ook nog ff oprollen.. Met een hoofdrol voor Makaay...
@Luni-B
Kansloze tokkie supporters die eigen club gaan bedreigen zodat ie perse tegen Twente verliest, gadverdamme.
Ehm meid, het is niet zomaar een spel he..
Ehm meid, het is niet zomaar een spel he, ik ben nog steeds niet uit voor wie ik op het WK moet juichen nu Rusland zich niet geplaatst heeft. ? ?Echt een dilemma voor mij hoor.
@Luni-B
Kansloze tokkie supporters die eigen club gaan bedreigen zodat ie perse tegen Twente verliest, gadverdamme.
ohja inderdaad het is niet zo maar een spel maar het is ge-wel-dig. bij een trap 5 cm naast je been al gaan liggen in de hoop op een vrije trap... elkaar een beetje op de enkels trappen. of een kop stoot kan ik me nog zo herinneren. ja echt leuk spelletje
ohja inderdaad het is niet zo maar een spel maar het is ge-wel-dig. bij een trap 5 cm naast je been al gaan liggen in de hoop op een vrije trap... elkaar een beetje op de enkels trappen. of een kop stoot kan ik me nog zo herinneren. ja echt leuk spelletje
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.