Poster: Estacy
wat is er mis met je Xone hp?
Poster: Ilja
Dat ding was veels te groot voor mij en sloot dus mijn oren niet goed af ( had ik op mijn eerste GIG gemerkt ), maar deze PIO's ?zijn helemaal perfect en ook nog eens veel mooier.
Poster:?Vassilli
Die was te klein ofzo...
Poster: Estacy
daarom test je HP's voor je ze koopt
er stond geen Pioneer op
Ja is een beetje kl*te als er geen enkele fatsoenlijke DJ winkel in de buurt van Culemborg zit, en om nou voor een headphone helemaal naar bax-shop te gaan ( 40 euro met het openbaar vervoer ) is iets te.
Ja is een beetje kl*te als er geen enkele fatsoenlijke DJ winkel in de buurt van Culemborg zit, en om nou voor een headphone helemaal naar bax-shop te gaan ( 40 euro met het openbaar vervoer ) is iets te.
Nee, ik ga vanaf komende schooljaar weer studeren, dus heb nog geen OV card. ? ??
Maar het maakt nu niets meer uit, ik heb uiteindelijk 15 euro winst aan overgehouden ( nieuwe HDJ 1000 voor 90 euro kunne kopen ). ?
ehm nee, zit er niet in, dan moet ik eerst mijn rijbewijs halen, en ik heb er helemaal geen zin in. ? Auto's zijn niets voor mij, ik ben meer van vliegtuigen.
... ik ben meer van vliegtuigen.
Poster: djdolivieira
Piloot zonder rijbewijs hebben ze ook niet veel aan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.