Omdat Soundstation Hasselt stopt met het verkopen van vinyl vroeg ik me af of er nog goeie dj winkels zijn in limburg. Ik weet dat er in Peer en in Paal dj winkels zijn. Maar zijn er ook nog dichter bij Genk of Hasselt. Ik bedoel niet S2 store want dat is alleen equipment.
What do you think about Dj winkels in Limburg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zo'n winkels noem je dus vinyl store's geen dj winkels of dj shops. Goh buiten Soundstation weet ik nogwel een winkel in tessenderlo die ook vinyl verkoopt en er ook kan aangeraken.
Maar waarom probeer je het niet via internet te kopen via midtown ofzo?
Funkytown in Peer. Goeie winkel, de kerel die de winkel uitbaat is een jonge gast die zelf in de energy in Budel draait. Hij helpt je altijd wel aan lekkere floorfillers van dat moment.
Hele toffe winkel, zeker eens een kijkje gaan nemen !!!
Poster: TheMole Ja, is vinyl via internet kopen veilig ? ?Lijkt mij nog al redelijk fragile
Ik koop superveel vinyl via internet, nooit problemen mee gehad. 50% van mijn vinylcollecie komt van internet. Je moet wel weten waar je moet kopen natuurlijk...
Als ge vinyls wilt inslaan ist nu de moment bij soundstation, want die gaan stoppen met vinyl en cd, dus das nu allemaal 20% korting enzo rap zijn is de boodschap
ja ben vorige week al geweest toen was het nog ma 10% nu ist 20%. Vind het wel jammer dat ze stoppen met het verkoop van vinyl, kwam er veel en speel veel playstation met een van de eigenaars :D
ik geraak niet op de site van?Ep Electronics anders moet ik eens langs gaan.
This is an old Topic
No new postings for 5.297 days. Post CommentThat would be 176.6 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.