Denon HP-700 leder oorschelp gebarsten (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Pedroz    posted on 12-04-2010 18:17
Dag allemaal,

Sinds Juni 2009 heb ik een denon hp-700. Tot nu toe heb ik hier geen problemen mee gehad, niets over op aan te merken.
Ik ben vooral een slaapkamer DJ en ga zeer voorzichting met men spullen om. Ik dek altijd alles netjes af.

Over een weekje merkte ik echter dat het leder van de oorschelpen aan het beginnen scheuren is. Aangezien deze headphone nog geen jaar oud was, dacht ik dat deze wel onder garantie zou vallen. Dit is echter niet waar.. volgens de winkel waar ik hem kocht valt dit bij denon onder gebruiksslijtage. Dit vind ik zeer vreemd want wat als een druk bezet dj die er ieder weekend mee sleurt deze aankoopt? Dan zou deze maximum een maand meegaan volgens mij.


een foto : https:////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/User edit by Pedroz on 12-04-2010 @ 18:19:41 (7%)

main    posted on 12-04-2010 18:25
ik heb m nu ook een tijdje, nog niks van gemerkt...
Pedroz    posted on 12-04-2010 18:27
dan zou dit bij mij toch een productiefout kunnen zijn? Ik stond echt versteld van dit geval. Het heeft me zelfs laten twijfelen aan Denon!


main    posted on 12-04-2010 18:41
twijfelen aan denonCool

ik denk een klein foutje ja, misschien niet helemaal stevige productie fout
hoppie    posted on 12-04-2010 18:45
volgens mij moet je leer altijd invetten
Question everything
XMatiC    posted on 12-04-2010 19:12
Aan mijn Denon HP 700 is nog geen scheurtje in..?
Misschien een oorbel aangehad of ergens rond een metale buis willen hangen ??
www.youtube.com/LennertDJ
Joep    posted on 12-04-2010 19:16
Ik heb er ook een.
Het schijnt dat je een keer in de maand het leer vochtig moet maken met een vochtige doek.
Misschien dat je dat niet doet?
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
nils7    posted on 12-04-2010 19:17
Neem even contact op met Denon zelf dan, de winkel kan wel zeggen dat Denon vindt dat het gebruiksslijtage is!
Dat moet nog maar blijken!
Desnoods kan je dan telefonisch een vervanging regelen of vragen waar je ze kan laten fixen!
Pedroz    posted on 12-04-2010 19:59
Poster: Joep
Ik heb er ook een.
Het schijnt dat je een keer in de maand het leer vochtig moet maken met een vochtige doek.
Misschien dat je dat niet doet?[/blockquote]

Is dit de manier om het te onderhouden? Dat deed ik inderdaad niet....




 
Joep    posted on 12-04-2010 20:10
Toen ik de mijne aanschafte, kreeg ik inderdaad een mailtje met die tip...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
XMatiC    posted on 12-04-2010 21:49
Poster: Joep
Het schijnt dat je een keer in de maand het leer vochtig moet maken met een vochtige doek.
Misschien dat je dat niet doet?[/blockquote]
Dankje voor de tip !?
Ik ga het ook maar snel eens doen !?
Voor Dj_wouter :?
Breng hem terug naar S2 en vraag voor meer info ,?
Desnoods stuur je hem op naar DENON om een nieuwe lederen lap erop te doen.
 
www.youtube.com/LennertDJ
RiX    posted on 12-04-2010 22:47
Kan me vergissen hoor, maar dit staat toch ook in de handleiding hoe je de hp moet onderhouden... Cool
EleMentcp    posted on 12-04-2010 22:51
haha ja maar tegenwoordig leven we in een tijd waar de handleiding niet zo vaak gelezen worden (zoals ik:P)
EleMentcp    posted on 12-04-2010 22:51
dubbelpost:S
User edit by EleMentcp on 12-04-2010 @ 22:52:22 (98%)
Joep    posted on 12-04-2010 23:17
Er zat bij mij sowieso geen handleiding bij de koptelefoon, dus ik neem aan bij de anderen ook niet.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
XMatiC    posted on 12-04-2010 23:18
Poster: Joep
Er zat bij mij sowieso geen handleiding bij de koptelefoon, dus ik neem aan bij de anderen ook niet.[/blockquote]
Achterkant van de doos ??
 
www.youtube.com/LennertDJ
Joep    posted on 12-04-2010 23:23
Maar daar staat niets bij over het onderhoud, toch?
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
XMatiC    posted on 12-04-2010 23:32
Er staat ook niet op de doos dat je het niet onderwater mag houden ..
Onderhouden moet je zoiezo.
Ik heb mijn Denon hp700 even met van die "cleaning&protection voor leer " ingesmeerd.
Ik moet zeggen de al wat bleek geworden oorschelpen zijn nu weer mooi zwart ,?
Voelt veel beter aan ,?
Weer eens opgeknapt.
Ik denk als je dat 1x Maand doet dat hij nog goed blijft voor jaren !?
Had je geen oorbel aan tijdens het draaien ??
Misschien kan tijdens het opdoen en afdoen van je hp de oorbel tegen het leer kretsen en een scheurtje veroorzaakten ?
www.youtube.com/LennertDJ
Pedroz    posted on 13-04-2010 10:51
Neen, ik draag geen oorbellen...

EDIT: het leder is trouwens overal aan het barsten, dus het is niet plaatselijk!

@Xmatic: ik denk dat ik rechtstreeks Denon ga contacteren, van S2 heb ik mijn buik al vol met zo een service.

Er zit inderdaad geen handleiding bij, er staat ook niets op de doos over onderhoud!


User edit by Pedroz on 13-04-2010 @ 10:52:43 (36%)
Dolivieira    posted on 13-04-2010 10:59
Poster: EleMentcp
haha ja maar tegenwoordig leven we in een tijd waar de handleiding niet zo vaak gelezen worden (zoals ik:P)[/blockquote]

En dat nou juist het probleem van de jeugd van tegenwoordig. Geen geduld. Sorry maar moets er ff uit. Je leest altijd een gebruikaanwijzing.
 
CDJ900s EFX1000 DJM2000 TraktorSP2 RMX1000 SL1200MK2s
Pedroz    posted on 13-04-2010 11:14
Dat gaat moeilijk als er geen bij zit, en online ook niets (volgens mij). Denon heeft er gewoon nooit een gemaakt




User edit by Pedroz on 13-04-2010 @ 11:14:44 (1%)
Dolivieira    posted on 13-04-2010 11:25
Poster: Dj_wouter
Dat gaat moeilijk als er geen bij zit, en online ook niets (volgens mij). Denon heeft er gewoon nooit een gemaakt




[/blockquote]

Ik bedoel jou ook niet, Wouter. Maar in het algemeen. Ik zou hem ook Naar Denon sturen. Pioneer fix het ook als je een produkt bij hun koop. Dus ik betwijfel het dat Denon dat niet doet. Ik weet bijna zeker dat het opgelost wordt bij?Denon. ?
 
CDJ900s EFX1000 DJM2000 TraktorSP2 RMX1000 SL1200MK2s
main    posted on 13-04-2010 12:17
zit geen handleiding bij kan ik je vertellen doliviera, je krijgt alleen een hp. en dat zou ook wel genoeg zijn aangezien iedereen weet hoe zo'n ding werkt Happy, laughing
XMatiC    posted on 13-04-2010 12:51
Poster: Dj_wouter

@Xmatic: ik denk dat ik rechtstreeks Denon ga contacteren, van S2 heb ik mijn buik al vol met zo een service.

[/blockquote]
Ik denk ook dat rechtstreeks DENON contacteren het beste is voor jou Winking my eye
S2 ja ,...
 
www.youtube.com/LennertDJ
Mixt-Ape    posted on 13-04-2010 12:53
Haha, na al het gestoef hier op het forum over S2...


Nice 1!
XMatiC    posted on 13-04-2010 13:08
Hahaha !
Ja ik ben ook niet zo erg bevriend met S2 ik vind ze maar niets,
Slechte service ..
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 13-04-2010 @ 20:33:05 (33%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

 Sign Up

Create your account to get involved with the Community


41 Users online: 2 Guests (39 Bots)
Pages generated today : 6.353
Most users online this month : 84
Lifetime Pageviews : 171.809.457