Poster: Tekhead
Ben afgelopen zaterdag naar de platenbeurs in Utrecht geweest, trouwens de grootste en beste ter WERELD, serieus, daar komen ze van overal ter wereld naar toe. Is ook een beurs voor verzamelaars uiteraard. Als je ziet hoeveel standhouders, handelaars, verzamelaars, klanten, kopers en bezoekers er komen, dan is vinyl alles behalve dood. Je woont er op 15' min vandaan Ilja, ga daar volgend jaar maar eens naar toe, je gaat niet geloven wat je daar ziet
Poster: Seca
Zijn er binnenkort nog platenbeurzen in Belgie?
Altijd leuk om naartoe te gaan
Poster: Ilja
*Aluhoedje opzet* ? ?Gozer laat die TT's voor wat ze zijn en koop een Denon DN-HC5500, een veelzijdige speler waar je nog een flinke tijd mee vooruit kunt. ? TT's en vinyl zijn zo goed als dood, CD's beginnen al zelfs minder te worden ( omdat velen vanaf USB draaien ). ? ? ?Kies je voor die denon dan kies je voor de toekomst en zul je nog aantal jaar mee vooruit kunnen ).
Poster: Ilja
Ja en als het aan BUMA / BREIN ligt wordt vinyl helemaal de bom omdat het niet te copieeren is.?
Poster: Tekhead
zeg seca, ge bent wel lui vandaag he, google ff. (all? heb ik dan maar voor jou gedaan).
Op 1 mei in Heist op den Berg, bekenste en beste platenbeurs van Belgie, hier moet je zeker naar toe.
klik ff op de link en je hebt een hele agenda van platenbeurzen
http://www.kdx.be/nl/platenbeurzen.php
Poster: IljaJa heb er ook een paar gelezen.
ik heb op youtube mensen over NDX 800 gevraagd, zij hebben er hele goeie ervaringen mee, ze zeggen, ?zeer solide gebouwd, en alles doet zo als het hoort te doen.
Poster: D3NiX
De reloop rmp1/2 wil ik niet meer, deze hebben namelijk geen midi uitgang.
Mijn budget ligt rond de 500 euro per cd-speler.
Poster: D3NiXdat ligt toch echt aan jou, numark heeft al jarenlang de goedlopende, welbekende axis series
Ja heb er ook een paar gelezen.
Maar ik weet niet of de numark geschikt is voor de cd-speler's markt. Want ken verder niet veel cd-speler van hun.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.