Poster: Ilja
Hier een voordeel van CD-speler tegenover een TT
.
-geen vermogens aan LP's uitgeven.
-geen hernia oplopen door LP's te sjouwen
-Met CD speler heb je veel meer controlle over je muziek ( denk aan loopen, Cuen en geen geluids vervorming )
.
En als je DN-HC 5500 voor 399 PS kunt krijgen, meteen doen want je kunt hem ook als midi controller gebruiken, en met draainde platter van denon zul je TT's nooit missen
je kan op ebay de CD drive voor heel goedkoop krijgen en zelf inbouwen is zo gedaan.
Poster: D3NiX
Kan er ook een normale cd-inbouw? Of moet het juist 'de ene' van de denon's zijn?
Ik heb een beetje rond gekeken op internet, ze zijn rond de $ 200,-
Nou, video's van de denon staan op youtube en ik vind het echt een top cd-speler!
Mijn vraag is of het nog mogelijk is om serato of traktor scratch met timecode te gebruiken (via de usb uitgang)?
Poster: Woudtje
Ja dat is zeker mogelijk. Adiprodj heeft er een filmpje over gemaakt. Het werkt zelfs nog beter als met cd's.
Poster: D3NiXPoster: Woudtje
Ja dat is zeker mogelijk. Adiprodj heeft er een filmpje over gemaakt. Het werkt zelfs nog beter als met cd's.
Ik denkt dat het de DN HS5500 wordt voor een zeer lage prijs. Verder zie ik dat het een 2 in 1 cd speler is. Zou het een goed aankoop zijn? Of gewoon voor een S1200 gaan? (kost 69 meer)Ik dat het zeker een goede aankoop zal zijn. Zeker voor het geld dat ze nu kosten. Het is wel zo dat de dn-hs5500 uit het assortiment is gehaald van Denon en niet meer wordt gemaakt. Over de dn-s1200 hoor ik ook hele goede dingen en ze worden native ondersteund door Traktor en Serato. Hierdoor kan je alle functies blijven gebruiken als met bijv. Traktor werkt. Met de dn-hs5500 verlies je effecten en hotcue etc. als deze via timecode gaat gebruiken met bijv. Traktor.
Poster: Tekhead
maar zijn veel beter en precieser, alsook sneller te corrigeren bij het beatmixen.
Poster: Seca
Het is maar wat je gewoon bent zeker
Ik heb beide, super OEMS en technics, en kan nog steeds niet kiezen welke de beste zijn ^^
Wat heb ik veel informatie gekregen vandaan zeg! Had ik vandaag ook met m'n toets spaans (using an iphone.. ).
Dan zou de oem tt Citronic PD-45 MK2 of Reloop RP-6000 MK5b het werk meer dan genoeg moeten doen (thuisgebruik). En zou het uitmaken dat ze al een paar jaar op de markt zijn?
TT's en vinyl zijn zo goed als dood, CD's beginnen al zelfs minder te worden ( omdat velen vanaf USB draaien ). ? ? ?Kies je voor die denon dan kies je voor de toekomst en zul je nog aantal jaar mee vooruit kunnen ).
@ Tekhead
Ik kijk maar eens rond op marktplaats, want die worden degelijk veel verkocht.
Maar de super oems, die hebben net een sterkere motor, ik denk ook niet dat ze minder werken dan de technics. De technics (nieuw) zijn vergeleken met de oems dubbel zo duur. Dus denk dat mijn keuze toch op de oems vallen ipv (nieuwe) technics. Heb jij misschien ervaringen met een van de bovengenoemde oems? Ze zijn namelijk best wel oud, maar worden bij new-line nog steeds verkocht.
*Aluhoedje opzet* ? ?Gozer laat die TT's voor wat ze zijn en koop een Denon DN-HC5500, een veelzijdige speler waar je nog een flinke tijd mee vooruit kunt. ? TT's en vinyl zijn zo goed als dood, CD's beginnen al zelfs minder te worden ( omdat velen vanaf USB draaien ). ? ? ?Kies je voor die denon dan kies je voor de toekomst en zul je nog aantal jaar mee vooruit kunnen ).
*Aluhoedje opzet* ? ?Gozer laat die TT's voor wat ze zijn en koop een Denon DN-HC5500, een veelzijdige speler waar je nog een flinke tijd mee vooruit kunt. ? TT's en vinyl zijn zo goed als dood, CD's beginnen al zelfs minder te worden ( omdat velen vanaf USB draaien ). ? ? ?Kies je voor die denon dan kies je voor de toekomst en zul je nog aantal jaar mee vooruit kunnen ).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.