Poster: ThijsG
Compleet eens met het verhaal van Xtremer, nog een verschil daarbij is dat je bij windows vaak errors heb waarvoor computerkennis nodig is en bij mac niet echt, maar da's mijn ervaring.
Ik zou zeggen: Macbook met parallels desktop. Dit programma runt windows tegelijk met mac, maar blijft stabiel. Het mooie is dat je gewoon in mac os blijft. Maar dat er een optionele startbalk bij komt en dat sommige vensters windows zijn en sommige mac. Zoek het maar eens op!?
Ook gratis verkrijgbaar
Poster: Xtremer
-te lang verhaal voor een quote-
Poster: Hampsink
Nog een paar vraagjes voor het geval ik een mac zou kopen;
- Neemt die dualboot (dat programmatje waarmee je can switchen tussen xp en os x) veel plaats in?
- Neemt die dualboot veel tijd in beslag als ik het wil opstarten (hoe snel is die geswitched?)?
- Kan ik windows programma's opstarten als ik in de xp (-ruimte) zit?
Dus kortom graag wat informatie over dat dual gedoe =)
Thx
Nog een paar vraagjes voor het geval ik een mac zou kopen;
- Neemt die dualboot (dat programmatje waarmee je can switchen tussen xp en os x) veel plaats in?Ongeveer evenveel ruimte als XP op en gewone PC
- Neemt die dualboot veel tijd in beslag als ik het wil opstarten (hoe snel is die geswitched?)?Dat valt wel mee, ligt er een beetje aan hoeveel zware programma's je draait
- Kan ik windows programma's opstarten als ik in de xp (-ruimte) zit?Ja, denk er wel aan dat je dan toch window's gaat draaien en dan toch wel een virusscanner nodig hebt?
Dus kortom graag wat informatie over dat dual gedoe =)
Thx
Poster: Look
Ik voorspel dat je dat niet gaat gebruiken.
Ik ken ook een aantal mensen die een mac gekocht hebben met het idee dat ze hem dan ook windows zouden laten draaien maar niemand van die mensen gebruikt het daadwerkelijk.
Ikzelf ben ook niet van plan het te gebruiken, maar mijn broer wel. Hij is echt zo'n windows-man die niet van windows wil afstappen...
Ikzelf ben ook niet van plan het te gebruiken, maar mijn broer wel. Hij is echt zo'n windows-man die niet van windows wil afstappen...
Poster: Look
1x mac, altijd mac.
Poster: djdolivieira
Wat extremer schrijft is wel waar. Maar een windows labtop is sinds W7 wel stabieler geworden. Maar ik als je het geld heb koop dan een? MAC. Kan je het geld voor een Mac niet missen. Dan zou ik een W7 Labtop kopen. Maar koop er een met hoge specs. Em koop een goed merk. ?
Poster: XtremerPoster: Look
1x mac, altijd mac.
Once you get a Mac, you'll never go back
Zo is het! (heb zelf nooit een PC gehad maar toch :P )
Poster: nils7
Mijn pa's W7 pc crasht nog steeds randomly!
Windows 7 heeft gewoon blauwe schermen!
Poster: djdolivieiraPoster: nils7
Mijn pa's W7 pc crasht nog steeds randomly!
Windows 7 heeft gewoon blauwe schermen!>
ik heb hier ook 2 systemen met W7, nog nooit 1 probleem mee gehad.
Poster: Sebasz
edit: omfgggg lead fix je preview functie! nu post hij gewoon terwijl ik op preview klik..
Poster: XtremerPoster: Look
1x mac, altijd mac.
Once you get a Mac, you'll never go back
Moet die niet bij quote van de dag?
Ik zou je wel een mac aanraden, ik zal niet zeggen dat een mac nooit crasht, maar vooral in audio is het veel meer plug and play..!