Poster: nils7
Game je op je laptop? Of wil je dat gaan doen?
Poster: Mforge
dit gaat weer een Apple vs Pc verhaal worden uiteindelijk....
koop een Apple en klaar, tis niet voor niks dat bijna iedereen in de scene een Apple gebruikt......
Poster: Hampsink
En windows 7 tegenover Mac ?
Poster: nils7
Dan ook liever een Mac
Je moet er wel rekening mee houden dat je andere programma's ergens voor hebt!
Poster: HampsinkPoster: nils7
Dan ook liever een Mac
Je moet er wel rekening mee houden dat je andere programma's ergens voor hebt!
Dat weet ik
Maar nu nog even wat extra info over de mac;
2gb of 4gb ram
250 gb of 500 gb harde schijf
Iwork: ja of nee
Poster: -FLoriZ-
Ik ga zo beginnen met cean instal van w7.
Wish me luck
Achja ik wil enkel muziek, een live programmatje en een produce programmatje erop zetten.
Heb ik daar dan 500 GB harde schijf voor nodig.
Het geld groeit namelijk ook niet op mijn rug
Poster: LibertyNL
Good Luckvan vele window's gebruikers hoor ik dat 7 een stuk lekkerder draait!
Het geld groeit namelijk ook niet op mijn rug
Poster: -FLoriZ-
Het is trouwens ( om me toch nog weer aan het topic te houden ) wel echt belangrijk om te weten wat je ermee gaat doen. VOor alleen internetten en stuff is Windows zat, maar als je meer grafisch en audiotechnisch bezig gaat schijnt een mac toch wel beter te zijn.
@Nils, ik moet 'm opnieuw installeren ( liever clean instal ) en w7 is inderdaad wel relaxt hoor, heb het al een tijdje gedraaid.
Poster: -FLoriZ-Dat grafische is onzin, maar is nog steeds iets wat helaas veel mensen denken?
Het is trouwens ( om me toch nog weer aan het topic te houden ) wel echt belangrijk om te weten wat je ermee gaat doen. VOor alleen internetten en stuff is Windows zat, maar als je meer grafisch en audiotechnisch bezig gaat schijnt een mac toch wel beter te zijn.
@Nils, ik moet 'm opnieuw installeren ( liever clean instal ) en w7 is inderdaad wel relaxt hoor, heb het al een tijdje gedraaid.
Poster: Sebasz
Dat grafische is onzin, maar is nog steeds iets wat helaas veel mensen denken?. Ook audio-technisch is een non-argument.
Mac OS is nergens beter voor, het werkt alleen anders?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.