Aangezien ik sinds enkele dagen in het bezit ben van een 'Skullcandy Hesh' laat ik maar snel even weten hoe hij me bevalt!

In de doos:Skullcandy Hesh Headphones
Verlengsnoer
Opbergtasje
Enkele stickers
Looks:De Skullcandy Hesh ziet er blits en ietwat 'plastiekerig' uit, maar dit hoeft niet bepaald een nadeel te zijn. (Voor mij toch niet...) De hoofdband is bekleed met (vals?) leer. Waar sommigen wel op afknappen zijn de bolvormen van de oorschelpen, maar iedereen heeft z'n eigen smaak! De headphone is dus redelijk breed qua vorm, maar toch minder dan z'n grote broer, de Skullcandy TI.
Draagcomfort:Omdat de Hesh een behoorlijk lichtgewicht is zit de headphone lekker op het hoofd. Ook de plooiende hoofdband verhoogt het draagcomfort aanzienlijk. Een klein minpuntje hier is dat de oorschelpen n?t niet volledig het oor omsluiten, wat na enkele uurtjes tot pijnlijke oren zou kunnen leiden. Verder is de headphone ook perfect te gebruiken voor het DJ'en, aangezien je perfect met ??n oor kan luisteren zonder dat hij voortdurend van je schouders glijdt.
Geluidskwaliteit:Ik was zeer verrast over de geluidskwaliteit, aangezien ik maar 49? heb neergeteld voor deze headphones. Er is een prima isolatie van omgevingslawaai waardoor elke toon perfect tot zijn recht komt, alhoewel de basstonen toch lichtjes worden aangedikt. Verder kan deze Hesh zeer luid. Toen ik hem voor het eerst gebruikte viel het volume ietwat tegen, totdat ik
de volumeknop aan de snoer had ontdekt. Na het opendraaien van deze knop ontploften mijn oren bijna!
Conclusie:+ Betaalbaar (49?)
+ Mooi design
+ Goede geluidskwaliteit (100 - 18,000 Hz)
+ Prima draagcomfort
+ Goede isolatie
- Korte kabel (1,20m)
- Aangedikte bass
- Voor sommigen, 'plastiekerige' look
van de oorschelpen- Geen 6,5 mm plug in de verpakking
Ik ben over het algemeen dus zeer tevreden over deze Skullcandy Hesh. De geluidskwaliteit gecombineerd met het mooie uiterlijk en de betaalbare prijs zorgt ervoor dat deze headphone een echte aanrader is!