Poster: DAW
Waarom bij een icenter? Is toch goedkoper om zelf te doen en via een webshop het geheugen te bestellen. En zou pas deze upgrade uitvoeren als het echt nodig is, zoals al aangegeven is dit in de meeste gevallen niet eens nodig.
Poster: Stefjuuh
Ik heb er ook over getwijfeld, als je voor een 13" gaat zou ik gewoon de gewone nemen, niet de pro. Je hebt dan geen alu behuizing, maar het eerste wat stuk gaat als je je mac laat vallen is het glas van het scherm... Hardware is verder ook hetzelfde, maak anders even een praatje met de verkoper!
Poster: Xtremer
Voor het draaien heb je inderdaad aan 2GB RAM wel genoeg. Wij hebben ze op school als backup MacBooks liggen en die dingen draaien onwijs soepel. Kortom voor naast je booth is het zat. Ga je ermee op stap, dan zou ik je de MacBook Pro 13' aanraden vanwege de behuizing.
Ben zelf in het bezit van een MacBook Pro 15' 2,66 GHz met 4GB RAM. De heb ik puur gekocht voor het videogeheugen en het grote scherm. Ik werk veel met videobewerking (full HD video bewerking) en andere grafische toepassingen. 13' is leuk, maar 15 is relaxt. Ik gebruik de MacBook samen met een LED Cinema 24' display voor thuisgebruik en muziekproducties.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.