Ik zag laatst deze nieuwe mixer van Numark, die je de mogelijkheid geeft om met je iPod's te mixen. http://www.interstateaudio.nl/numark/iDJ.html Heeft iemand dit ding al in het echt gezien, of zelfs er al mee gewerkt? Ik ben best wel benieuwd wat de meningen erover zijn.
What do you think about Numark i-DJ, iemand ervaring ermee? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb een demo model mogen voelen. Werkt wel aardig, maar is meer een basic speledingetje dan echt bedoeld voor mixen. Er zit wel een crossfader op maar geen pitch
Ik heb zelf geen verstand van ipod's. Is die ipod hierboven een ipod nano of ipod mini? Want dat zijn de enige die erin passen. Of is het een photoshop edit?
Poster: Lead Ik heb een demo model mogen voelen. Werkt wel aardig, maar is meer een basic speledingetje dan echt bedoeld voor mixen. Er zit wel een crossfader op maar geen pitch
Dit is echt zo'n apparaat wat een Ipod hebbeding is! Iedereen die van alles van Ipod spaart is dit natuurlijk een leuk hebbeding!
This is an old Topic
No new postings for 6.913 days. Post CommentThat would be 230.4 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.