De Late Leeuw Deel 36 (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

hoppie    posted on 02-04-2010 17:29

What do you think about De Late Leeuw Deel 36 ??

Vote :   

Vassilli    posted on 20-04-2010 22:22
Zag 'm eergister op Gizmodo, erg mooi ding! Als ik uit komt neem ik m meteen! Heb mn iPhone onderhand al 2 jaar :P
Bootstrap    posted on 20-04-2010 22:54
Ik ben weer een beetje bezig geweest met Logic 9 Happy, laughing Met mijn tweede track ooit. Het wordt een tech house plaat, nog lang niet af, maar ik ben wel benieuwd wat jullie van het beginnetje vinden. Dus brand maar los! Cool

Linkje
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Adrien1989    posted on 20-04-2010 23:33
Beetje meer variatie kan geen kwaad. Beetje compressie ook niet Happy, laughing. Alhoewel dat zo lastig oordelen is uit m'n flaptop speakers. Maar in ieder geval goed begin om vanuit te werken Happy, laughing.
User edit by Adrien1989 on 20-04-2010 @ 23:48:27 (44%)
Snaad    posted on 20-04-2010 23:44
Ik vind die iPhone verder niks, maar de iPad heeft for some reason toch wel heel erg mn aandacht getrokken! Die ga ik zeker fixen!
Bootstrap    posted on 20-04-2010 23:51
Poster: Adrien1989
Beetje meer variatie kan geen kwaad. Beetje compressie ook niet Happy, laughing. Alhoewel dat zo lastig oordelen is uit m'n flaptop speakers. Maar in ieder geval goed begin om vanuit te werken Happy, laughing.

Ja met die variatie komt het wel goed Happy, laughing Eerst wil ik de basis een beetje afmaken en hem dan steeds wat verder uitbreiden. Ik heb er al compressie overheen gegooid, maar hij kan inderdaad nog wel wat meer gebruiken. Qua mastering moet ik ook nog helemaal uitzoeken wat het beste klinkt enzo. M'n broertje kan me daarbij wel helpen Happy, laughing Ik heb ook al een gave vocal/sample gevonden die ik waarschijnlijk kan gebruiken.
Adrien1989    posted on 21-04-2010 00:35
Achja, compressie is ook een groot woord, maar ik zou hem vd week even moeten horen op m'n Syrincs, die laptopspeakers schieten niet bijzonder veel op natuurlijk haha.
Bootstrap    posted on 21-04-2010 00:46
Ja luister hem nog maar een keer over goede speakers Happy, laughing Dan hoor je de bas ook een stuk beter. Ik ga er morgen wel even mee verder denk ik. Eerst mijn voorlopig laatste tentamen maken..
Ilja    posted on 21-04-2010 00:55
Poster: Snaad
Ik vind die iPhone verder niks, maar de iPad heeft for some reason toch wel heel erg mn aandacht getrokken! Die ga ik zeker fixen!

-
Ga in USA een 3G iPad kopen, ben er helemaal weg van dat apparaat, vooral met de komst van 4.0 software.?
Xurion    posted on 21-04-2010 07:32
Poster: EleMentcp
Poster: DJJS
hey mensen, ik heb al een tijdje een probleem met mijn MaxGear MAX7343 en ik heb daar nog gerantie voor. Het probleem: de pitch fader van de rechter speler had telkens stand op -16.0% (MAX min dus).

Dit apparaat wordt niet meer gemaakt en dus ook geen onderdelen hier meer voor. Hoe zal dit opgelost worden met de garantie?

ik had zoiets met die k*t hercules troep, terug gegaan en geld terug gekregenHappy, laughing als je garantie heb heb je volgens mij daar gewoon recht op!

Daar zou ik dan blij mee zijn! Dan koop ik gelijk een goede set! 400 euro voor dit kut ding is eigenlijk niet te geloven.

RiX    posted on 21-04-2010 08:05
Poster: Ilja

-

Ga in USA een 3G iPad kopen, ben er helemaal weg van dat apparaat, vooral met de komst van 4.0 software.?

Is dat een versie MET multitasking? Anders heb je er geen drol aan... Dan kan ik nog meer met mijn Nokia N97 haha
Bootstrap    posted on 21-04-2010 08:19
Ja in OS4 heb je multitasking inderdaad Happy, laughing Ik kan echt niet wachten tot het op de iPhone komt!
TimmyV    posted on 21-04-2010 12:52
En weer is de levering van mijn DX uitgesteld?Cool?Zeg dan gewoon dat jullie niet weten wanneer hij binnenkomt.
Let's go f*cking mental
Ilja    posted on 21-04-2010 12:58
Poster: RiX
Poster: Ilja

-

Is dat een versie MET multitasking? Anders heb je er geen drol aan... Dan kan ik nog meer met mijn Nokia N97 haha

Met de nieuweste OS 4.0 wordt zowel iPad als de iPhone ( vanaf 3Gs ) een multitask krachtpatser ).?

RiX    posted on 21-04-2010 13:13
Ja, maar wel van te groot formaat om met 1 hand makkelijk te bedienen. Daarom heb ik niet gekozen voor de Iphone... en dat voor een Apple-freak Cool (Oh ja, T-Mobile netwerk? Noooo thank you!)
Sandr    posted on 21-04-2010 13:25
Ik heb gehoord dat er met de nieuwe IPhone wel eens een einde kom komen aan de monopoly van T-mobile... dus dat ook andere providers Iphones mogen/kunnen aanbieden...

Weet iemand hier iets meer van? Ik ben namelijk van plan om van de zomer een nieuwe Iphone te halen maar dan doe ik er liever een met Hi dan met T-mobile....
Play that funky music white boy....
Ilja    posted on 21-04-2010 13:36
Poster: RiX
Ja, maar wel van te groot formaat om met 1 hand makkelijk te bedienen. Daarom heb ik niet gekozen voor de Iphone... en dat voor een Apple-freak Cool (Oh ja, T-Mobile netwerk? Noooo thank you!)

Dat scheelt heb heb officieel unlocked en mijn iPhone draait nu op Vodafone ( top netwerk )?
Vassilli    posted on 21-04-2010 13:36
22 Juni komt hij wss, even dat je het weet :P
Ilja    posted on 21-04-2010 13:37
Poster: Sandr
Ik heb gehoord dat er met de nieuwe IPhone wel eens een einde kom komen aan de monopoly van T-mobile... dus dat ook andere providers Iphones mogen/kunnen aanbieden...

Weet iemand hier iets meer van? Ik ben namelijk van plan om van de zomer een nieuwe Iphone te halen maar dan doe ik er liever een met Hi dan met T-mobile....

Dat lijkt er steeds meer op ja, want in andere landen ( UK, Frankrijk, Italie ) is het bij meerdere providers te krijgen.?
Bartjens    posted on 21-04-2010 13:43
Poster: Sandr

Mijn abbo was voorbij en ik wou graag een IPhone maar wel op het netwerk van KPN dus heb ik de helpdesk opgebeld van KPN, daar konden ze mij doorverbinden en met 10 min had ik een Iphone besteld via KPN.
2 dagen later had ik hem al in huis? Cool
gewoon even een belletje wagen richting KPN
www.djbrowbeat.com
Bootstrap    posted on 21-04-2010 14:47
Hmm jammer ik sta niet in de top 10 bij de tenminmix van maart op DJtutor.com.. Nouja, volgende keer beter. Ik had vanmorgen tentamen, ging nog beter dan ik had verwacht. Misschien heb ik het wel gehaald Happy, laughing Nu is het eindelijk afgelopen met de tentamens Cool
Esmee    posted on 21-04-2010 14:59
Poster: Bootstrap
Hmm jammer ik sta niet in de top 10 bij de tenminmix van maart op DJtutor.com.. Nouja, volgende keer beter. Ik had vanmorgen tentamen, ging nog beter dan ik had verwacht. Misschien heb ik het wel gehaald Happy, laughing Nu is het eindelijk afgelopen met de tentamens Cool

niet :O hoe kan dat nu weer.... Cool ze hebben hem vast omgekocht!
TimmyV    posted on 21-04-2010 15:13
Aly And Fila Feat. Denise Rivera - My mind is with you(W&W Remix)

Wat een trackCool?KLIK
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 21-04-2010 @ 15:15:30 (20%)
Sandr    posted on 21-04-2010 15:21
Poster: Bartjens

Mijn abbo was voorbij en ik wou graag een IPhone maar wel op het netwerk van KPN dus heb ik de helpdesk opgebeld van KPN, daar konden ze mij doorverbinden en met 10 min had ik een Iphone besteld via KPN.
2 dagen later had ik hem al in huis? Cool
gewoon even een belletje wagen richting KPN

Nu al? Heb je dan een nieuwe Iphone besteld en krijg je die pas de 22ste of heb je het over een Iphone? 3GS?
Bartjens    posted on 21-04-2010 15:28
Ohw sorry, ik heb het over de 3GS?, het "oude model" Cool
www.djbrowbeat.com
Sandr    posted on 21-04-2010 15:30
Okej, maar volgens jou moet het met de nieuwe dus ook wel lukken?
Ik heb namelijk altijd redelijk zwaar abbonement dus zal een Iphone toch wel gratis kunnen fixen?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

157 Users online: 116 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 3.737
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.857.567