Poster: Adrien1989
Beetje meer variatie kan geen kwaad. Beetje compressie ook niet. Alhoewel dat zo lastig oordelen is uit m'n flaptop speakers. Maar in ieder geval goed begin om vanuit te werken
.
Poster: Snaad
Ik vind die iPhone verder niks, maar de iPad heeft for some reason toch wel heel erg mn aandacht getrokken! Die ga ik zeker fixen!
Poster: EleMentcpPoster: DJJS
hey mensen, ik heb al een tijdje een probleem met mijn MaxGear MAX7343 en ik heb daar nog gerantie voor. Het probleem: de pitch fader van de rechter speler had telkens stand op -16.0% (MAX min dus).
Dit apparaat wordt niet meer gemaakt en dus ook geen onderdelen hier meer voor. Hoe zal dit opgelost worden met de garantie?
ik had zoiets met die k*t hercules troep, terug gegaan en geld terug gekregenals je garantie heb heb je volgens mij daar gewoon recht op!
Daar zou ik dan blij mee zijn! Dan koop ik gelijk een goede set! 400 euro voor dit kut ding is eigenlijk niet te geloven.
Poster: Ilja
-
Ga in USA een 3G iPad kopen, ben er helemaal weg van dat apparaat, vooral met de komst van 4.0 software.?
Poster: RiXPoster: Ilja
-
Ga in USA een 3G iPad kopen, ben er helemaal weg van dat apparaat, vooral met de komst van 4.0 software.?
Is dat een versie MET multitasking? Anders heb je er geen drol aan... Dan kan ik nog meer met mijn Nokia N97 hahaMet de nieuweste OS 4.0 wordt zowel iPad als de iPhone ( vanaf 3Gs ) een multitask krachtpatser ).?
Poster: RiX
Ja, maar wel van te groot formaat om met 1 hand makkelijk te bedienen. Daarom heb ik niet gekozen voor de Iphone... en dat voor een Apple-freak(Oh ja, T-Mobile netwerk? Noooo thank you!)
Poster: Sandr
Ik heb gehoord dat er met de nieuwe IPhone wel eens een einde kom komen aan de monopoly van T-mobile... dus dat ook andere providers Iphones mogen/kunnen aanbieden...
Weet iemand hier iets meer van? Ik ben namelijk van plan om van de zomer een nieuwe Iphone te halen maar dan doe ik er liever een met Hi dan met T-mobile....
Poster: Sandr
Ik heb gehoord dat er met de nieuwe IPhone wel eens een einde kom komen aan de monopoly van T-mobile... dus dat ook andere providers Iphones mogen/kunnen aanbieden...
Weet iemand hier iets meer van? Ik ben namelijk van plan om van de zomer een nieuwe Iphone te halen maar dan doe ik er liever een met Hi dan met T-mobile....
Poster: Bootstrap
Hmm jammer ik sta niet in de top 10 bij de tenminmix van maart op DJtutor.com.. Nouja, volgende keer beter. Ik had vanmorgen tentamen, ging nog beter dan ik had verwacht. Misschien heb ik het wel gehaaldNu is het eindelijk afgelopen met de tentamens
Poster: Bartjens
Mijn abbo was voorbij en ik wou graag een IPhone maar wel op het netwerk van KPN dus heb ik de helpdesk opgebeld van KPN, daar konden ze mij doorverbinden en met 10 min had ik een Iphone besteld via KPN.
2 dagen later had ik hem al in huis?
gewoon even een belletje wagen richting KPN
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.