Poster: Bootstrap
maakt me trouwens niet uit, al was ie blauw.
Er is echt iets heel bizars gebeurd net :S Ik was thuisgebracht door mijn vader en ik zat te studeren op mijn kamer met mijn raam op een kier (ik woon trouwens op de begane grond). Je kunt hem op 2 standen zetten: helemaal of half open. En toen ben ik 5 minuten naar mijn huisgenoot gelopen, normaal laat ik dan nooit het raam open maar nu 1 keer wel. Toen ik weer terugliep hoorde ik allemaal gerommel uit mijn kamer komen. En toen ik naar binnen liep zag ik een marokkaanse/turkse jongen (maakt me trouwens niet uit, al was ie blauw) door mijn raam naar binnen leunen, hij had hem verder open weten te krijgen. Hij leunde naar mijn macbooks enzo. Dus ik schreeuwde echt WTF!! OPROTTEN @$$%@! en toen rende hij weg met iemand anders.
Toen heb ik gelijk de politie gebeld en die waren binnen 5 minuten al door de straat aan het rijden op zoek naar die gasten. Echt heel het korps Utrecht was naar ze op zoek leek het wel?Echt goed van ze. Maar ik heb ze verteld dat ik ze waarschijnlijk niet kan herkennen.. Het ging zo snel?
Maargoed, ik ben blij dat er helemaal niks gejat is, anders was ik er ook niet voor verzekerd omdat het raam open stond..
Pff ik heb maar even een borrel genomen tegen de schrik, nu ga ik proberen te slapen. Morgen weer de hele dag studeren.
Er is echt iets heel bizars gebeurd net :S Ik was thuisgebracht door mijn vader en ik zat te studeren op mijn kamer met mijn raam op een kier (ik woon trouwens op de begane grond). Je kunt hem op 2 standen zetten: helemaal of half open. En toen ben ik 5 minuten naar mijn huisgenoot gelopen, normaal laat ik dan nooit het raam open maar nu 1 keer wel. Toen ik weer terugliep hoorde ik allemaal gerommel uit mijn kamer komen. En toen ik naar binnen liep zag ik een marokkaanse/turkse jongen (maakt me trouwens niet uit, al was ie blauw) door mijn raam naar binnen leunen, hij had hem verder open weten te krijgen. Hij leunde naar mijn macbooks enzo. Dus ik schreeuwde echt WTF!! OPROTTEN @$$%@! en toen rende hij weg met iemand anders.
Toen heb ik gelijk de politie gebeld en die waren binnen 5 minuten al door de straat aan het rijden op zoek naar die gasten. Echt heel het korps Utrecht was naar ze op zoek leek het wel?Echt goed van ze. Maar ik heb ze verteld dat ik ze waarschijnlijk niet kan herkennen.. Het ging zo snel?
Maargoed, ik ben blij dat er helemaal niks gejat is, anders was ik er ook niet voor verzekerd omdat het raam open stond..
Pff ik heb maar even een borrel genomen tegen de schrik, nu ga ik proberen te slapen. Morgen weer de hele dag studeren.
Poster: Mitchell2
@ bootstrap..wat een gezeik h?. tering. vieze mannetjes.
Poster: Esmee
Gelukkig was je er op tijd bij!
Jammer dat je tegenwoordig niet eens meer ergens je fiets neer kunt zetten zonder dat hij gejat wordt, en je raam niet meer open kunt laten staan.
Poster: justjustin
jammer dat het gebeurde!...maar ze weten nu ook wat je thuis heb staan! ik zou je sloten maar eens nakijken of je spullen goed opbergen/verzekeren...
Poster: DJADMIN
Oh trouwens.
Ik doe aan fotografie, maar wil enkele foto's online gaan zetten. Hier moet een kadertje omheen komen, en dan met ?R.Jansen er onder ofzo.
Weet iemand een progje of een tooltje om dit bij meerdere foto's tegenlijkertijd dit te doen ? Nu doe ik 't nog ''gewoon'' in paint, maar het moet makkelijker kunnen.
Poster: DJADMIN
Oh trouwens.
Ik doe aan fotografie, maar wil enkele foto's online gaan zetten. Hier moet een kadertje omheen komen, en dan met ?R.Jansen er onder ofzo.
Weet iemand een progje of een tooltje om dit bij meerdere foto's tegenlijkertijd dit te doen ? Nu doe ik 't nog ''gewoon'' in paint, maar het moet makkelijker kunnen.
Ja als ik 1 seconde later binnen was, was ik flink de spreekwoordelijke lul geweest. Ik kan het echt niet hebben dat mensen mijn zuurverdiende spullen proberen te jatten. Zo is mijn scooter een keer voor de deur vroeg in de avond gejat.
Poster: Helixon
Sja mensen kunnen nergen meer van afblijven... waar woon je en hebben ze geen camera bewaking?
Hier in heerle hebben ze bijv. door de hele stad bewaking... behalve een paar kilometer buien het centrum
Poster: TimmyV
Deze week krijg ik als het goed is mijn Xone DX binnen.Een vriend van mij draait met mijn vorige set(2x RMP-3, RMX-40 USB) via Traktor.Nu lijkt het ons vet om samen te draaien. Dus ik via mijn Xone en hij dan via zijn set.Gewoon Back 2 Back.Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk qua aansluitingen?Of is hier al een topic over? Heb namelijk nog niks kunnen vinden.
Je kunt Traktor via een midi kabel syncen met een andere Traktor. Je kunt dan bijvoorbeeld een midi kabel van jouw midi out op de Xone naar de midi in van zijn geluidskaart leggen. Dan moet je in Traktor de midi clock instellen zodat jij hem naar die van hem stuurt.
Het geluid moet je dan vanzelfsprekend naar 1 versterker sturen. Je kunt dit via zijn mixer doen, zodat je via die mixer alles kunt voorbeluisteren. Er zijn nog veel meer configuraties mogelijk, maar dit lijkt mij het handigste met jullie spullen.
Poster: Luni-B
Alle gejatten fietsen komen bij ons terecht bij een busstation , echt zowat geen 1 fiets staat op slot , ( nieuwe fietsen staan er niet ) allleen heel de stad weet als je fiets nodig heb daar kan halen . en ze worden ook nog altijd terug gebracht ook
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.