De Late Leeuw Deel 36 (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

hoppie    posted on 02-04-2010 17:29

What do you think about De Late Leeuw Deel 36 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 19-04-2010 02:48
dcat ligt aan hun slechte jeugd die ze gehad hebben, en de weinige kansen, etc... Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ThijsG    posted on 19-04-2010 07:36
Poster: Bootstrap
maakt me trouwens niet uit, al was ie blauw.

Eigenlijk was het paars heWinking my eye
Maar wat een teringleiers, gelukkig hebben ze niks, maar wel ?cht jammer dat ze niet gevonden zijn, dat verdienen ze niet.
DTwisted    posted on 19-04-2010 08:55
Er is echt iets heel bizars gebeurd net :S Ik was thuisgebracht door mijn vader en ik zat te studeren op mijn kamer met mijn raam op een kier (ik woon trouwens op de begane grond). Je kunt hem op 2 standen zetten: helemaal of half open. En toen ben ik 5 minuten naar mijn huisgenoot gelopen, normaal laat ik dan nooit het raam open maar nu 1 keer wel. Toen ik weer terugliep hoorde ik allemaal gerommel uit mijn kamer komen. En toen ik naar binnen liep zag ik een marokkaanse/turkse jongen (maakt me trouwens niet uit, al was ie blauw) door mijn raam naar binnen leunen, hij had hem verder open weten te krijgen. Hij leunde naar mijn macbooks enzo. Dus ik schreeuwde echt WTF!! OPROTTEN @$$%@! en toen rende hij weg met iemand anders.

Toen heb ik gelijk de politie gebeld en die waren binnen 5 minuten al door de straat aan het rijden op zoek naar die gasten. Echt heel het korps Utrecht was naar ze op zoek leek het wel?Cool Echt goed van ze. Maar ik heb ze verteld dat ik ze waarschijnlijk niet kan herkennen.. Het ging zo snel?Cool Maargoed, ik ben blij dat er helemaal niks gejat is, anders was ik er ook niet voor verzekerd omdat het raam open stond..

Pff ik heb maar even een borrel genomen tegen de schrik, nu ga ik proberen te slapen. Morgen weer de hele dag studeren.

dat is wel klote ja,
@tekhead, zou het?Cool
Esmee    posted on 19-04-2010 08:59
Gelukkig was je er op tijd bij!
Jammer dat je tegenwoordig niet eens meer ergens je fiets neer kunt zetten zonder dat hij gejat wordt, en je raam niet meer open kunt laten staan.
FML    posted on 19-04-2010 09:11
Alle gejatten fietsen komen bij ons terecht bij een busstation , echt zowat geen 1 fiets staat op slot , ( nieuwe fietsen staan er niet ) allleen heel de stad weet als je fiets nodig heb daar kan halen . en ze worden ook nog altijd terug gebracht ook Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 19-04-2010 @ 09:11:31 (7%)
Flexii    posted on 19-04-2010 13:28
Er is echt iets heel bizars gebeurd net :S Ik was thuisgebracht door mijn vader en ik zat te studeren op mijn kamer met mijn raam op een kier (ik woon trouwens op de begane grond). Je kunt hem op 2 standen zetten: helemaal of half open. En toen ben ik 5 minuten naar mijn huisgenoot gelopen, normaal laat ik dan nooit het raam open maar nu 1 keer wel. Toen ik weer terugliep hoorde ik allemaal gerommel uit mijn kamer komen. En toen ik naar binnen liep zag ik een marokkaanse/turkse jongen (maakt me trouwens niet uit, al was ie blauw) door mijn raam naar binnen leunen, hij had hem verder open weten te krijgen. Hij leunde naar mijn macbooks enzo. Dus ik schreeuwde echt WTF!! OPROTTEN @$$%@! en toen rende hij weg met iemand anders.

Toen heb ik gelijk de politie gebeld en die waren binnen 5 minuten al door de straat aan het rijden op zoek naar die gasten. Echt heel het korps Utrecht was naar ze op zoek leek het wel?Cool Echt goed van ze. Maar ik heb ze verteld dat ik ze waarschijnlijk niet kan herkennen.. Het ging zo snel?Cool Maargoed, ik ben blij dat er helemaal niks gejat is, anders was ik er ook niet voor verzekerd omdat het raam open stond..

Pff ik heb maar even een borrel genomen tegen de schrik, nu ga ik proberen te slapen. Morgen weer de hele dag studeren.

Heb je inderdaad nog geluk gehad dat je er net op tijd bij was.
Mitchell2    posted on 19-04-2010 13:49
@ bootstrap..wat een gezeik h?. tering. vieze mannetjes.
justjustin    posted on 19-04-2010 14:32
Poster: Mitchell2
@ bootstrap..wat een gezeik h?. tering. vieze mannetjes.

jammer dat het gebeurde!...maar ze weten nu ook wat je thuis heb staan! ik zou je sloten maar eens nakijken of je spullen goed opbergen/verzekeren...
DJADMIN    posted on 19-04-2010 14:48
Poster: Esmee
Gelukkig was je er op tijd bij!
Jammer dat je tegenwoordig niet eens meer ergens je fiets neer kunt zetten zonder dat hij gejat wordt, en je raam niet meer open kunt laten staan.

Nouja, er zijn voorbeelden in Afrika / Azie waar echt bijna geen criminaliteit is.

Toen ik Dubai was...daar was er gewoon 0 ciminaliteit...kon je de auto gewoon open laten staan enzo, geen probleem allemaal. Daar zijn ze heel streng, maar ach, 't heeft wel effect. Mag wat mij betreft hier ook wel.
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
DJADMIN    posted on 19-04-2010 14:50
Oh trouwens.

Ik doe aan fotografie, maar wil enkele foto's online gaan zetten. Hier moet een kadertje omheen komen, en dan met ?R.Jansen er onder ofzo.

Weet iemand een progje of een tooltje om dit bij meerdere foto's tegenlijkertijd dit te doen ? Nu doe ik 't nog ''gewoon'' in paint, maar het moet makkelijker kunnen.
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
LibertyNL    posted on 19-04-2010 14:53
Gewoon met Adobe Photoshop?
User edit by LibertyNL on 19-04-2010 @ 14:54:08 (7%)
Bootstrap    posted on 19-04-2010 14:59
Iedereen bedankt voor het meeleven.

Poster: justjustin
jammer dat het gebeurde!...maar ze weten nu ook wat je thuis heb staan! ik zou je sloten maar eens nakijken of je spullen goed opbergen/verzekeren...

M'n sloten zijn wel goed en ik heb normaliter mijn raam dus altijd dicht. Als ik alles goed dicht heb staan ben ik ook gewoon verzekerd met mijn inboedelverzekering tot?15.000 euro. Het is inderdaad wel klote dat ze nu weten wat er binnen staat.. Misschien installeer ik nog wel iets van een beveiliging op mijn raam. Om bij m'n deur te komen moet je eerst via een andere deur naar binnen die vanzelf in het slot valt. En mijn deur zit altijd op slot als ik er niet ben.

Het is vooral vervelend dat ik nu de hele tijd het gevoel heb dat ik op mijn hoede moet zijn..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Boyd    posted on 19-04-2010 15:31
Poster: DJADMIN
Oh trouwens.

Ik doe aan fotografie, maar wil enkele foto's online gaan zetten. Hier moet een kadertje omheen komen, en dan met ?R.Jansen er onder ofzo.

Weet iemand een progje of een tooltje om dit bij meerdere foto's tegenlijkertijd dit te doen ? Nu doe ik 't nog ''gewoon'' in paint, maar het moet makkelijker kunnen.

Lightroom, Photoshop of Aparture.
En volgens mij ook nog een ander gratis programma waarvan ik de naam kwijt ben.
justjustin    posted on 19-04-2010 15:40
Poster: DJADMIN
Oh trouwens.

boardermanager
Helixon    posted on 19-04-2010 15:50
Ja als ik 1 seconde later binnen was, was ik flink de spreekwoordelijke lul geweest. Ik kan het echt niet hebben dat mensen mijn zuurverdiende spullen proberen te jatten. Zo is mijn scooter een keer voor de deur vroeg in de avond gejat.

Sja mensen kunnen nergen meer van afblijven... waar woon je en hebben ze geen camera bewaking?

Hier in heerle hebben ze bijv. door de hele stad bewaking... behalve een paar kilometer buien het centrum
User edit by Helixon on 19-04-2010 @ 15:52:55 (29%)
TimmyV    posted on 19-04-2010 15:56
Deze week krijg ik als het goed is mijn Xone DX binnen.
Een vriend van mij draait met mijn vorige set(2x RMP-3, RMX-40 USB) via Traktor.
Nu lijkt het ons vet om samen te draaien. Dus ik via mijn Xone en hij dan via zijn set.
Gewoon Back 2 Back.
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk qua aansluitingen?
Of is hier al een topic over? Heb namelijk nog niks kunnen vinden.
Let's go f*cking mental
Bootstrap    posted on 19-04-2010 16:05
Poster: Helixon

Sja mensen kunnen nergen meer van afblijven... waar woon je en hebben ze geen camera bewaking?

Hier in heerle hebben ze bijv. door de hele stad bewaking... behalve een paar kilometer buien het centrum

Ik woon in Utrecht en hier is geen camera bewaking jammer genoeg.. Zou wel goed zijn als ze dat hier ook deden.

Poster: TimmyV

Deze week krijg ik als het goed is mijn Xone DX binnen.
Een vriend van mij draait met mijn vorige set(2x RMP-3, RMX-40 USB) via Traktor.
Nu lijkt het ons vet om samen te draaien. Dus ik via mijn Xone en hij dan via zijn set.
Gewoon Back 2 Back.
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk qua aansluitingen?
Of is hier al een topic over? Heb namelijk nog niks kunnen vinden.

Je kunt Traktor via een midi kabel syncen met een andere Traktor. Je kunt dan bijvoorbeeld een midi kabel van jouw midi out op de Xone naar de midi in van zijn geluidskaart leggen. Dan moet je in Traktor de midi clock instellen zodat jij hem naar die van hem stuurt.

Het geluid moet je dan vanzelfsprekend naar 1 versterker sturen. Je kunt dit via zijn mixer doen, zodat je via die mixer alles kunt voorbeluisteren. Er zijn nog veel meer configuraties mogelijk, maar dit lijkt mij het handigste met jullie spullen.
FML    posted on 19-04-2010 16:05
2 kanaals mixer er tussen ? :P
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Bootstrap    posted on 19-04-2010 16:10
Ja dan moet je handmatig beatmatchen, is niet ideaal, zeker niet met een DX met die kleine jogs. Het fijnste is als je het allemaal kan syncen. Waarom zou je anders met Traktor draaien?
Estacy    posted on 19-04-2010 16:40
volgens mij bedoelt luni-B:

master uit van DX naar kanaal 1, master uit van Reloop set naar kanaal 2, master uit van mixertje naar PA.
Edit: oh wacht, ik las 't verkeerd. een midi clock is inderdaad de beste oplossing, samen met dat mixertje.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 19-04-2010 @ 16:41:54 (81%)
TimmyV    posted on 19-04-2010 16:53
thx voor de reacties.

Heb nog is rond gekeken op het forum en kwam dit tegen KLIK

De eerste is dus met een 2 kanaals mixer er tussen. Is dit uberhaupt mogelijk omdat we met traktor draaien? Zoals Bootstrap aangeeft, syncen etc. met de dx.

Ben nogal een leeghoofd met digitaal draaien en aansluitingen etc.

We draaien trouwens met KRK's die rechtstreeks zijn aangesloten op de RMX of DX.
EDIT: Midi clock heb ik even opgezocht. Hiermee kan je ik de muziek die via mijn traktor loopt dus syncen met die andere als ik het goed begrijp.?
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 19-04-2010 @ 16:56:42 (38%)
ThijsG    posted on 19-04-2010 18:36
Poster: Luni-B
Alle gejatten fietsen komen bij ons terecht bij een busstation , echt zowat geen 1 fiets staat op slot , ( nieuwe fietsen staan er niet ) allleen heel de stad weet als je fiets nodig heb daar kan halen . en ze worden ook nog altijd terug gebracht ook Happy, laughing

Handig systeemCool. Moeten wij hier ook eens gaan inlassen.
Mijn fiets was ook laatst gestolen toen ik met de trein naar een gig was gegaan. Moest ik zonder fiets met mn CDkoffers en HP naar huis, gelukkig kwam mn broer me ophalen...
Mathiz    posted on 19-04-2010 19:11
Ik ben op een engelse site (asos) paar leuke t-shirten aan het kopen nu vraag ik mij af of een large hier hetzelfde is als een large daar ? er staat wel bij hun tabel dat de large een chest omtrek heeft van 101-106 cm en ik heb 102. Maar ik wou het toch nog even ter verduideleking vragen ....
the-melody    posted on 19-04-2010 19:29
Ligt eraan, scandinavische landen vallen beetje kleiner/zijn hetzelfde als hier in belgi?, itali? is dan weer vele kleiner terwijl engeland veel ruimer en groter zit. Maar assos is volgens mij van het noorden afkomstig dus zul je wel goed zitten Happy, laughing
Mathiz    posted on 19-04-2010 19:46
ik ben er vrij zeker van dat het brits is heb even matentabellen opgezocht en er zijn duidelijke vershillen bij bevoorbeeld broeken bij ons is dat 33/31 ofzo en daar is dat 19/15 maar als er gewoon L naast de tshirt staat is dat dan overal hetzelfde ?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

97 Users online: 48 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 31.518
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.514

DJResource