De Late Leeuw Deel 36 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

hoppie    posted on 02-04-2010 17:29

What do you think about De Late Leeuw Deel 36 ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 14-04-2010 12:49
Poster: Sandr
Pff mensen, heeft er iemand wat simpele tips om een simpel flyertje in elkaar te knutselen met Adobe Illustrator of Adobe Photoshop?

Wat tekst, een plaatje en that's it. Het moet er alleen wel beetje profi uitzien...
Iemand handige/eenvoudige tips en tricks?

Het flyertje wordt alleen verstuurd via de nieuwsbrief en gepubliceerd op de website, dus het wordt niet gedrukt.

Als je het wil zoals die tekst die je hierboven hebt gepost, kun je in photoshop met de tekst tool wat typen in het lettertype dat je wil. Je kunt dan in het layers scherm rechts rechtermuisknop doen op de tekstlayer. Dan ga je naar 'blending options'. Daar kun je een aantal effecten over je tekst heengooien, zoals drop shadow. Speel een beetje met de settings om het gewenste effect te krijgen. De background kun je met de gradient tool een mooi kleurtje geven, ziet er mooier uit dan met de paintbucket.

Succes!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Sandr    posted on 14-04-2010 12:50
Dat snap ik. Ik heb alleen vrij weinig tijd op dit moment en hij moet volgende week ff gepubliceerd worden.? Hier een voorbeeldje dat ik poosje geleden heb gemaakt:

Dit bedoel ik dus met simpel en netjes. Het is helemaal niks bijzonders maar het ziet er gewoon netjes uit.

Nu heb ik de volgende gemaakt,(zie hieronder)?maar die vind ik dus een stuk minder geslaagd. Die andere is netjes omdat het een plaatje met witte achtergrond was. Ik ben zo beperkt dat ik de achtergrond in Illustrator niet eens zwart krijg. Dus blijf ik steken, vandaar wat simpelen tips en tricks nodig.

Of vinden jullie de Funk*D flyer wel goed te doen? Ik ben er niet echt van gecharmeerd namelijk...
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 14-04-2010 @ 12:52:27 (17%)
justjustin    posted on 14-04-2010 12:51
Pff mensen, heeft er iemand wat simpele tips om een simpel flyertje in elkaar te knutselen met Adobe Illustrator of Adobe Photoshop?

Wat tekst, een plaatje en that's it. Het moet er alleen wel beetje profi uitzien...
Iemand handige/eenvoudige tips en tricks?

Het flyertje wordt alleen verstuurd via de nieuwsbrief en gepubliceerd op de website, dus het wordt niet gedrukt.

WIL OOK WEL WAT VOOR JE MAKEN...
als je dar wil...pm me dan ff met wat infoWinking my eye...
Sandr    posted on 14-04-2010 12:58
Poster: justjustin

WIL OOK WEL WAT VOOR JE MAKEN...
als je dar wil...pm me dan ff met wat infoWinking my eye...

Dat zou fijn zijn. Wilde het zoiezo niet vragen omdat ik vindt dat je dat niet kan vragen aan mensen zonder dat je ze er voor betaald (zie mijn betoog bij het logo topicWinking my eye

Mijn ideale situatie is dat ik 4 of 5 templates heb waar ik zelf wat tekst kan editten en een plaatje kan invoegen. Op deze manier kan ik in 5 klikjes een "flyer" maken die steeds wat anders is maar toch herkenbaarheid uitstraalt.

Info voor de flyer:
de Hooizolder
24-04-2010
Funk*D
ft resident DJ's Mystery & Gonzaly

entree: 5 euro
open vanaf 23:00 uur

justjustin    posted on 14-04-2010 13:15

Dat zou fijn zijn. Wilde het zoiezo niet vragen omdat ik vindt dat je dat niet kan vragen aan mensen zonder dat je ze er voor betaald (zie mijn betoog bij het logo topicWinking my eye

Mijn ideale situatie is dat ik 4 of 5 templates heb waar ik zelf wat tekst kan editten en een plaatje kan invoegen. Op deze manier kan ik in 5 klikjes een "flyer" maken die steeds wat anders is maar toch herkenbaarheid uitstraalt.

Info voor de flyer:
de Hooizolder
24-04-2010
Funk*D
ft resident DJ's Mystery & Gonzaly

entree: 5 euro
open vanaf 23:00 uur

zal eens voor je klussen Winking my eye..
Sandr    posted on 14-04-2010 13:18
GaafWinking my eye

Heeft iemand toevallig een idee hoe ik dat verhaal met die templates het best kan aanpakken?
Lucalicious    posted on 14-04-2010 14:59
ik denk dat je het best dan 5 achtergrondjes zegmaar kunt laten maken, hier kun je dan zelf de benodigde tekst en foto's bij plakken
Sandr    posted on 14-04-2010 15:27
ja adt bedoel ik, maar hoe zie jij een bepaald achtergrondje voor je?

XMatiC    posted on 14-04-2010 15:28
Ik ga douchen en dan mixje opnemen !
Dus mensen over een uurtje staat m'n mix op DJR
Grttzz
www.youtube.com/LennertDJ
LibertyNL    posted on 14-04-2010 15:31
Poster: XMatiC

We wachten af, suc6
Boyd    posted on 14-04-2010 16:29
ja adt bedoel ik, maar hoe zie jij een bepaald achtergrondje voor je?

Je kan bijvoorbeeld het logo een vaste plaats geven, een achtergrond met textuur. Een plaatje met transparante achtergrond(png) in het midden, en daaronder een vak voor tekst.
Hoe groot moeten ze geprint worden, of is het alleen voorop internet?
Xurion    posted on 14-04-2010 17:35
Ey, ik wil wat achtergrond muziek op mijn website. Kan ik nu gewoon een track plaatsen met titel en artiest vermelding?
Saskia    posted on 14-04-2010 17:37
Dat zou ik niet doen echt bijna iedereen vind dat bloedirritant
Vassilli    posted on 14-04-2010 17:39
Idd, ik ga altijd weg bij een website die dat heeft, of probeer het met alle macht uit te zetten. :P
Stephanie    posted on 14-04-2010 17:40
Poster: DJJS
Ey, ik wil wat achtergrond muziek op mijn website. Kan ik nu gewoon een track plaatsen met titel en artiest vermelding?

Ja, je krijgt de rekening van de Buma vanzelf.......
Check effe de topics over buma of kijk op hun website, daar vind je alle info?Cool
Xurion    posted on 14-04-2010 17:43
ok bedankt voor de info
MaximDJ    posted on 14-04-2010 19:28
Poster: main

als je kleine borrelglaasjes hebt moet t te doen zijn, zal zo eens uitrekenen hoeveel bier je dan binnenkrijgtCool

Dat heet eigenlijk het 100 minuten spel. Ze hebben zelfs een website daarvoor haha!
100 minuten lang, elke minuut een shotje bier. Dat is na die 100 min. een half kratjeCool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
-FLoriZ-    posted on 14-04-2010 19:30
Hmz. Ik loop hier druk mn pc te updaten in de hoop dat ie weer internet heeft Tongue
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
FML    posted on 14-04-2010 19:38
Poster: MaximDJ

Dat heet eigenlijk het 100 minuten spel. Ze hebben zelfs een website daarvoor haha!

100 minuten lang, elke minuut een shotje bier. Dat is na die 100 min. een half kratjeCool

kan dit is spel is al eeuwe oud en elke horeca ondernemer weet deze wel Happy, laughing 60 borrel in 60 minuten elke minuut eentje , zijn ong 7-8 tapjes in , en dus niet van de verrekte ' fluitjes ' .hier is bier nog gewoon 33 alles er onder zou geen biertje mogen heten. naja je red het toch niet Happy, laughing

en mensen die zijken of dat die rekensom belachelijk vonden kennen geen humor mischien beter is een paar avondjes niet achter de decks maar is in de kroeg of what ever
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 14-04-2010 @ 19:41:26 (52%)
Bootstrap    posted on 14-04-2010 20:03
Poster: Saskia
Dat zou ik niet doen echt bijna iedereen vind dat bloedirritant

Vinden jullie het op onze site ook irritant?
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tekhead    posted on 14-04-2010 20:06
Poster: main

bier is er om van te genieten, niet om te misbruiken.

zo is dat met alle genot goederen zoals sigaretten, sigaren, patisserie en ys, etc... "Use... don't .... Abuse.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
XMatiC    posted on 14-04-2010 20:25
Poster: LibertyNL
Poster: XMatiC

We wachten af, suc6

Dankje !?

Leo981    posted on 14-04-2010 20:40
Poster: Bootstrap

Het feit dat je hem gewoon uit kan zetten maakt hem al een stuk minder erg, voor mij had het niet gehoeven, denk dat de meeste mensen he toch wel uitzetten.
XMatiC    posted on 14-04-2010 20:44

Ik vind het wel leuk muziek op een artieste site Winking my eye
Dan zie je die partypics en dan door de muziek kom je helemaal in de stemming?
Ik vind het toch...
niiicola    posted on 14-04-2010 20:55

Waarmee heb je jou site gemaakt?
Gewoon.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

142 Users online: 3 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 22.610
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.318.306