Poster: Sandr
Pff mensen, heeft er iemand wat simpele tips om een simpel flyertje in elkaar te knutselen met Adobe Illustrator of Adobe Photoshop?
Wat tekst, een plaatje en that's it. Het moet er alleen wel beetje profi uitzien...
Iemand handige/eenvoudige tips en tricks?
Het flyertje wordt alleen verstuurd via de nieuwsbrief en gepubliceerd op de website, dus het wordt niet gedrukt.
Pff mensen, heeft er iemand wat simpele tips om een simpel flyertje in elkaar te knutselen met Adobe Illustrator of Adobe Photoshop?
Wat tekst, een plaatje en that's it. Het moet er alleen wel beetje profi uitzien...
Iemand handige/eenvoudige tips en tricks?
Het flyertje wordt alleen verstuurd via de nieuwsbrief en gepubliceerd op de website, dus het wordt niet gedrukt.
Poster: justjustin
WIL OOK WEL WAT VOOR JE MAKEN...
als je dar wil...pm me dan ff met wat info...
Dat zou fijn zijn. Wilde het zoiezo niet vragen omdat ik vindt dat je dat niet kan vragen aan mensen zonder dat je ze er voor betaald (zie mijn betoog bij het logo topic![]()
Mijn ideale situatie is dat ik 4 of 5 templates heb waar ik zelf wat tekst kan editten en een plaatje kan invoegen. Op deze manier kan ik in 5 klikjes een "flyer" maken die steeds wat anders is maar toch herkenbaarheid uitstraalt.
Info voor de flyer:
de Hooizolder
24-04-2010
Funk*D
ft resident DJ's Mystery & Gonzaly
entree: 5 euro
open vanaf 23:00 uur
Poster: XMatiC
Dus mensen over een uurtje staat m'n mix op DJR
ja adt bedoel ik, maar hoe zie jij een bepaald achtergrondje voor je?
Poster: DJJS
Ey, ik wil wat achtergrond muziek op mijn website. Kan ik nu gewoon een track plaatsen met titel en artiest vermelding?
Poster: main
als je kleine borrelglaasjes hebt moet t te doen zijn, zal zo eens uitrekenen hoeveel bier je dan binnenkrijgt
Poster: MaximDJ
Dat heet eigenlijk het 100 minuten spel. Ze hebben zelfs een website daarvoor haha!
100 minuten lang, elke minuut een shotje bier. Dat is na die 100 min. een half kratje
Poster: Saskia
Dat zou ik niet doen echt bijna iedereen vind dat bloedirritant
Poster: main
bier is er om van te genieten, niet om te misbruiken.
Poster: LibertyNLPoster: XMatiC
Dus mensen over een uurtje staat m'n mix op DJR
We wachten af, suc6Dankje !?
Poster: Bootstrap
Vinden jullie het op onze site ook irritant?
Poster: Bootstrap
Vinden jullie het op onze site ook irritant?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.