Poster: TimmyV
Vanmiddag me Macbook binnen gekregen. Wat een pracht?Dat ik nooit eerder een Macbook heb aangeschaft is mij een raadsel.
Wat wel heel toevallig is: Vandaag de dag dat ik mijn Macbook binnen kreeg, start mijn Windows pc niet meer op.
Hoop niet dat het me HD is.
Morgen mijn Xone: DX waarschijnlijk bestellen.
Nu nog even alle dingen uitvogelen op mijn nieuwe aanwinst
Poster: T-to-the-J
Owh, nice, hoeveel moet die upgrade gaan kosten?
Poster: Luni-B
Yeah APC 40 binnen :D
quote>Poster: XMatiC
HAHAHA http://www.youtube.com/watch?v=bE2R5ebCFT0&playnext_from=TL&videos=7yQnnKZ1858&feature=recentf
Poster: Xtremer
Nog niet bekend, ik denk dat alles over prijzen bekend word in Juni. Denk ook dat er dan een nieuwe iPhone zal zijn. M'n iPhone 3G is wel aan vervanging toe.
Poster: BoydGrift
Weet iemand toevallig goede pianoles omgeving Sneek?
Poster: djmathijs
Ik zoek het nummer i'm sorry in goede kwaliteit, ik kan hem verder nergens op internet vinden, maar als ik nou de cd bazen van de club bij bol.com bestel en dan het nummer rip, kan ik dan een mp3 krijgen van 320 kbps?
Poster: niiicola
Goeiemorgen! Pfff, nu weer een kutdag op school... Alleen maar theorie: Duits, Engels, Nederlands, Wiskunde, Aardrijkskunde en Geschiedenis...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.