hier mijn fake dj booth ik heb het een en ander geklooid met mijn camera en dj-set en hier het resultaat :P
Mod edit by Lead on 09-11-2005 16:07 (1%) [MOD Edit] link, forum
What do you think about Fake Dj-booth ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heel makkelijk eigenlijk je zorgt dat je camera op een statiev staat en dan maak je eerst een foto van de eerste twee plekken waar je je cdj's neerzet en daarna de andere foto waar je je cdj's neerzet en die laad je in je pc en plakt de twee cdj's er zo bij op de andere.
@ Lead, ik weet het maar daar moet je je foto eerst verkleinen naar 100 kb en ik heb nog neit een goed progamma gevonden waarmee dat kan, zonder dat je teveel kwaliteit verliest. dus ik dacht laat ik het maar zo doen
@ patrick beuken, ja precies alleen moet je niet de linkerkant van het plankje met de foto met laptop maar het stuk plank zonder laptop want nu zie je de schaduw heel goed van de laptop
No new postings for 6.999 days. Post CommentThat would be 233.3 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.