[posted by ME]
Tja aan de ene kant heb je gelijk, sommige dingen kan je aan de buitekant zien. MAAR sommige dingen ook niet. Wist jij dat jouw sync mixer ooit zou vastlopenAlleen tijd kon dat vertellen. Dit gaat ook op voor de OEM bak. Als ik het me goed herinner zit er een optisch snelheidsysteem in. Misschien gaat dit wel storen omdat de sensor dof wordt...
Poster: tairip
Ik denk dat als je professioneel wil gaan draaien dat je gewoon voor de SL moet gaan. In elke club/ discotheek/ jeugdsoos/ weet ik veel! Overal staan SL's,...
Poster: ZuurIk zou de OEM's houden!
Voor de technics zul je meer geld krijgen en de OEM is op heel veel punten beter als de technics
Mijn idee!
Poster: tairip
Ik denk dat als je professioneel wil gaan draaien dat je gewoon voor de SL moet gaan. In elke club/ discotheek/ jeugdsoos/ weet ik veel! Overal staan SL's, je went aan het sturen van de platter het ingooien de pitch corrigeren met pitch ga zo maar door!
Dat wil niet zeggen dat je het met OEM's niet kan op een Technics maar je moet dan wel even aanvoelen!
Poster: Mount
Ik blijf er toch bij dat het een mooie draaitafel is maar ze hadden hem door moeten ontwikkelen, want zo perfect is de SL nooit geweest (jerking effect bijv. bij bijsturen op de platter)
Je moet als bedrijf gewoon steeds iets beters willen maken en niet als iets goeds in afwachten tot de concurentie iets gaat maken en dan daar op inspelen.
Poster: Rhino
er is al een reden die ik zo kan noemen en die pleit voor technics:
ben je turntablist, en wil je scratchen , dan zal je eerst de speling uit de arm moeten laten verwijderen.
new-line biedt dit ook meteen aan wanneer je een oem koopt.
Ik vind het kortgezegd dus wat zeggen over een fabrikant/produkt.
Ik vidn dat als je even goed nog 400 euro(zoiets kosten de oems toch)moet neertellen voor een TT , dat hij gewoon helemaal ionberispelijk moet zijn.
Maar goed de oems krijg je dus al meteen met speling, dat vind ik dan een slechte zaak en zet me aan het denken.
ik heb trouwens het laatste jaar al behoorlijk wat oem bezitters gezien met problemen, zoals een zwalkend platter, uitvallende verlichting en meer van dat soort dingen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.