Poster: feestbeest
Edit;
Sorry toen ik keek zag ik alleen maar;
Hallo,
Poster: Phenix
Waarom open je hiervoor een nieuw topic, als je er al een had.
Het enige wat je hebt veranderd is de titel.
[TopicReport is verzonden]
Poster: DSTim27
omdat ik met deze andere titel beter bedoel wat ik zoek en het is niet hetzelfde!
Poster: jannickv
omdat je nieuw bent ken je dan waarschijnlijk dit knopje niet???
Poster: Roalin
Hier ben ik weer!
Er bestaan geen drivers voor de CDJ-400 voor de Mac. Traktor Pro heeft native ondersteuning voor de CDJ-400's via HID (vergelijkbaar met het midi-protocol). Dat betekent dat de midi-functies meteen werken, zonder allerlei lastige mapping enzovoort.
Wat je dus doet is: zet je CDJ-400 aan en kies de pc-mode, start Traktor Pro op, start de setup wizard, geef aan dat je een usb-controller gebruikt, kies bij merk Pioneer en bij type de CDJ-400, kies Ja dat je een Native Instruments soundcard gebruikt, en kies de Audio8 (hoe het nu verder gaat weet ik niet precies, ik heb namelijk geen Audio8).
Nu zijn je CDJ-400's ingesteld als controller. Op het schermpje van je CDJ verschijnt nu de mededeling: Turn Encoder. Doe dat en kies bij de linker deck A en bij de rechter deck B (of andersom als jij dat fijner vind?).
Zo zou het moeten werken.
Welke versie van Traktor Pro heb je? Het werkt namelijk alleen op deze manier vanaf versie 1.2.0?en 1.2.5 is de meest recente.
Ja, dat is inderdaad heel wat tijd dat ik hier in heb gestoken...
Ik zie het al, dit is een oudere versie, 1.1.x (van de cd ge?nstalleerd zeker?). Dus even de update binnenhalen in Service Center.
Ja, dat is inderdaad heel wat tijd dat ik hier in heb gestoken...
Ik zie het al, dit is een oudere versie, 1.1.x (van de cd ge?nstalleerd zeker?). Dus even de update binnenhalen in Service Center.
Okee, het kan zijn dat het veranderd is in 1.2.5 (ik draai 1.2.4), maar het werkt dus wel?
Geef ajb overal antwoord op en volledige posts, want hier mis ik weer de essentie (werkt het?)..
Even een tipje als nieuwe forumbezoeker
Doe je spelers aan en start Traktor dan nog eens op.
Werkt het nog niet, maak dan even een screenshotje van je midi-instellingen.
Klopt, is een hele achterlijke vraag...
Preferences en dan naar controller manager. Selecteer dan wel even ??n van de CDJ's in het vakje device (helemaal bovenaan).
Ik snap niet hoe je het toen werkende hebt gekregen, met 1.2.x is het juist veel makkelijker om de CDJ-400 te gebruiken als midicontroller..
Da's idd een beetje ver...
Maar ik zal het onthouden voor als ik ooit eens in de buurt ben!
Ik heb een vraag ik gebruik al een tijdje traktor 2 op een Asus laptop intelcore -7.
Ik heb sinds kort gezeik met mijn rechter deck die kraakt ik heb alles bekeken qua latency etc. en ook alle drivers bekeken voor mijn computer maar niks verhielp het probleem.
Native blijft maar roepen dat het aan mijn Traktor controller s4 ligt maar ook als ik mijn controller er niet in heb is er geen verandering!.
Kortom wat nu te doen want met hun kom ik ook niet verder traktor blijft mij vertellen doe een nieuwe bios update of vernieuw je drivers en hier voor werkte het wel.
Met Fruty Loops werkt het ook prima want daar gebruik ik soms asio4all voor en soms mijn gewone geluid!.
Ik hoor graag jullie reactie!
Vriendelijke groet Camiel hielkema
wolla pas maar op voordat je papa met zijn riem tevoorschijn komt
Pfff, zielig dit..
Als er personen die dierbaar zijn in jou omgeving deze ziekte hebben praat je anders.
Zo niet, tja dan gaat er iets fout.....
beargumenteerde, ventileren... nou nou indrukwekkend! Het kent ook moeilijke woorden....
Indrukwekkende teksten, het is jammer dat mensen ziektes misbruiken uit eigen onmacht.
Ik geloof in Karma.... Karma will get you at the end !