Poster: MichaelH
Ik ga (hopelijk) 2 technics kopen, om Timecoded te draaien!
Poster: Ziax
Probeer een straight arm te kopen, die zorgt voor minder druk op je plaat dus gaat je vinyl langer mee
!
Poster: Steephun
maar zijn er nog meer features van belang?
Jep, je naaldje/element is heel erg belangrijk. als je gaat scratchen zou ik voor Shure gaan. M44-7 heet zo'n ding volgens mij. dat zijn scratch elementjes. als dat te duur is, ga dan voor wat simpele Stanton 500v3 elementen. zijn niet super, maar doen wat ze moeten doen. Oh: en als je die Shure naald gebruikt, moet je wel een goede toonarm (spelingvrij) hebben. Zoals op een Super OEM of technics.
Poster: Estacy
inderdaad, maar 150 voor een Technics lijkt me een beetje onmogelijk, zeker als je er nog een elementje bij moet halen. Oh: als scratcher wil je absoluut sperisch, en niet epiliptisch.
Poster: Estacy
eliptisch, pardon?maargoed, Steephun, ga je timecode gebruiken, of gewone platen? en heb je al een mixer? een fatsoenlijke crossfader is namelijk erg handig met scratchen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.