Tijd voor weer wat veranderingen in mijn set. Vandaar dat ik de volgende spullen aanbied.
Een A&H Xone 1D in uitstekende staat, volgens mij slingert de factuur hier ook nog ergens rond. Werkt uiteraard perfect, kan getest worden, maar opsturen is ook geen probleem. Prijs = bieden. Doe geen moeite om met onzin aan te komen zetten, ik weet wat ik verkoop . Foto's kan je bekijken via de twee onderstaande links.
User edit by Adrien1989 on 03-06-2010 @ 12:23:58 (70%)
What do you think about [TK]Xone 1D ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Akai verkocht, vrijdag alleen nog even ophalen(sms je nog wel!) @Camino: Ik kan je vertellen(aangezien je in Brussel woont en het wss voor jou dan opsturen wordt) de Xone ziet er prima uit&werkt voor de volle 100%!Ben maandag avond even bij Adrien geweest en de Akai getest & daar bij automatisch ook de ?Xone.(Vandaar dat ik het je kan vertellen!)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.