Tijd voor weer wat veranderingen in mijn set. Vandaar dat ik de volgende spullen aanbied.
Een A&H Xone 1D in uitstekende staat, volgens mij slingert de factuur hier ook nog ergens rond. Werkt uiteraard perfect, kan getest worden, maar opsturen is ook geen probleem. Prijs = bieden. Doe geen moeite om met onzin aan te komen zetten, ik weet wat ik verkoop . Foto's kan je bekijken via de twee onderstaande links.
User edit by Adrien1989 on 03-06-2010 @ 12:23:58 (70%)
What do you think about [TK]Xone 1D ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zonde dat je die Electribe weg doet, het lijkt mij echt een gaaf ding, maar ik moet eerst maar eens wat geld verdienen, andere upgrades doen en nog meer geld verdienen als ik hem zou willen:p.
Haha, sja ik gebruik hem de laatste tijd maar weinig, sowieso wat meer met basgitaar spelen bezig dan met DJ'en. Dus dan is het zonde om hem te laten staan en ik ga naar verwachting komende week een huisje betrekken, dus wat extra geld in de pocket kan ook geen kwaad en het scheelt sleepwerk .
Ik heb hem op marktplaats gezet voor ?200, je ziet ze vaak opduiken voor ? 250. Daar deze 1D in een prima staat is vind ik de prijs van ? 200 uiterst netjes.
Een setje Technics SL staat sowieso al een tijdje op het verlanglijstje. Maar ik ben op dit moment in een verhuizing, dus toevoegingen zullen echt wel even op zich laten wachten. In principe ben ik niet van plan om van het hele digitale gebeuren af te stappen. Vandaar dat Traktor, de Akai mpd18 en de Safire niet te koop staan. Maar op zich, tegen een goed bod...
Even een schopje, bedacht me net dat ik die 1D nog heb liggen. Had een afspraak, maar die neus kwam niet opdagen, daarna beetje vergeten :/. Doe een goed bod en hij is van jou. Eventueel ook een Akai mpd18 te koop, in principe nieuw. Misschien een mooi set prijsje maken? ?Inc traktor valt ook wel over te praten op zich.
Ja prima combinatie, juist omdat de xone niet een paar grote knoppen heeft voor que'en enzo. Als je serieus interesse hebt kan je me toevoegen @ msn: adrien1989AThotmail.com je woont vlakbij zo te zien dus je zou evt altijd even langs kunnen komen om het eens te bekijken , heb ik geen problemen mee.
Dat is juist wat ik mis op de Xone, de grote knoppen.(ben zo'n XXL junk, ik geil ook op een grootjog grote knopen )Maar als dat zou kunnen zou ik die kans wel willen pakken. Want het idee lijkt me wel relax alleen heb geen flauw idee of zo'n drumpad nou in het echt ook lekker werkt! Ik heb je dus even toegevoegt op msn, want intresse is er zeker
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.