Poster: Estacy
Die heeft ie wel
http://www.numark.com/ndx800
My bad, zag de scratch button op de 800 zitten en ging er even van uit dat die dezelfde functie had als bij de NDX-400/200 waar men op die manier de 'scratch' functionaliteit activeert aangezien die beide NIET over een touch sensitive jogwheel beschikken (net nog even opgezocht in de product specs voor de zekerheid).
Desalniettemin mist de NDX-800 nog steeds bepaalde functionaliteit ten opzichte van de Synq speler en andersom ook, pas wanneer je beide spelers naast elkaar gaat zetten en de verschillen in functionaliteit op de 'weegschaal' kunt leggen om te zien of het in de praktijk nou ook echt werkt (want dat wil nog wel eens tegenvallen).
Wat de NDX serie wel heeft is een veel hoger 'plastic' gehalte, beetje hetzelfde verhaal als met de CDJ-800... heel veel apparaat waar weinig in zit aan de binnenkant waardoor je het idee krijgt op een holle plastic doos aan het werk te zijn.
Poster: Xtremer
Ja
kom op nou, het is toch zo of ben ik achterlijk
Alles met een jogwheel lijkt hier volgens sommige mensen op een CDJ. Ik heb er na jouw post nog even naar zitten kijken maar ik kon de gelijkenis nou niet echt vinden. Dan nog eerder een S1200 van Denon omdat die ook zo 'klein' is.