Traktor Scr. Pro &Audio 8 + MacBook Pro Setup
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DSTim27    posted on 25-03-2010 17:08
Hey,

Gisteren heb ik mij eindelijk een MacBook Pro 15' aangeschaft.
ik heb het niet echt voor timecode want het is vaak niet precies genoeg dus had ik bij mij vorige laptop zowel de audio 8 + de 2 CDJ400 aangesloten via USD.
Hierdoor kon ik mijn CDJ400 bedienen via midi en tegelijkertijd wel opnemen via mijn Audio 8.

Door een of andere rede gaat dit niet meer met mijn MacBook Pro

Kan iemand mij hier bij helpen.

Set Up:
- DJM 400
- CDJ 400
- Audio 8
- MacBook Pro

Sorry voor de vreemde vraag maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Greetzz
Tim

What do you think about Traktor Scr. Pro &Audio 8 + MacBook Pro Setup ??

Vote :   

JZL    posted on 25-03-2010 17:28
Poster: DSTim27
Gisteren heb ik mij eindelijk een MacBook Pro 15' aangeschaft.?

Ik kan je niet echt helpen, maar had je niet beter nog wa gewacht voor je Macbook Pro Core i7?
Niks mis met die van nu, die lopen meer dan goed voor alles van draaien tot production.
Maar de andere komen nog in dit?helft van het jaar uit dus beetje bittersweet toch..
DSTim27    posted on 25-03-2010 20:06
Poster: JZL

Ik kan je niet echt helpen, maar had je niet beter nog wa gewacht voor je Macbook Pro Core i7?
Niks mis met die van nu, die lopen meer dan goed voor alles van draaien tot production.
Maar de andere komen nog in dit?helft van het jaar uit dus beetje bittersweet toch..

En beetje maar khad hem echt nodig nu Happy, laughing dusja. de Macbook Pro Core i7 zal wss nog wat pijziger geweest zijn als die van mij Happy, laughing
Abram    posted on 25-03-2010 20:13
- Sluit de CDJ-400s aan via USB
- Maak een Agregate Audio Device van de 400's zoals hier uitgelegd:?http://www.youtube.com/watch?v=wHtpIT4EhPI
- Gebruik het Traktor HID profiel voor de CDJ-400's (ook dit wordt deels uitgelegd in het filmpje)
- Sluit de CDJ-400's aan op je Mixer
- Sluit de Audio 8 (ik snap niet helemaal wat je er mee wil maar ach) ook aan via USB en gebruik twee inputs van je 8 om het signaal van je Rec out op de DJM naar de computer te sturen. Gebruik lichte maar sterke recording software zoals AudioHijack van RogueAmoeba.com of WireTap van Ambrosiasw.com om je mix op te nemen.
Je kan natuurlijk de audio 8 ook gebruiken als uitgangen ipv de CDJ's. In dit geval kan je misschien zelfs traktor een opname laten maken van het rec out spoor.

This is an old Topic

No new postings for 5.443 days.
 Post CommentThat would be 181.4 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: 11 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 41.884
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.908.906