Poster: Tekhead
In den beginne waren alle dj cd-spelers dubbelaars, met het uitbrengen van tabletops is men doelgerichter gaan zoeken, de vinyl jocks die men probeerde te verleiden met enkele spelers, zoals een TT uiteraard ook enkele speler is.
Als je nooit vinyl gedraaid hebt is een dubbelaar ook niet aanpassen, anders wellicht wel voor de meeste.
Poster: Helixon
High Budget:
Mixer: Allen & Heath Xone 42 (? ? 680)
CD
players: Reloop RMP3 Black (? ? 600
Headphone:
Pioneer HDJ 1000 (? ? 160)
Totaal: (? 1440,-)
Poster: Roalin
Klopt, probeer jij maar eens 2 RMP3's te kopen voor 600 eu!
Poster: AdenFarleigh
Ten eerste, ik vind 'McLilly' een beetje vrouwelijk klinken, maar das persoonlijk natuurlijk!
Je set, Haal een setje Reloop RMP1 of eventueel 2's, en zet daar een knappe mixer tussen.
Als je voor de RMP2's gaat, heb je al effecten en ben je met een simpel mengpaneel klaar, JB Systems heeft een geinige 4 kanaals. Als je het iets breder zoekt, zou ik zeggen de 4kanaals ook van Reloops?
Samen een mooie Pioneer vervanger!!
Poster: ken007ben wel benieuwd waar je zo al aan zit te denken dan? iig succes met de inrichting van je kamer en de rest
Ik ga mij de komende weken druk bezig houden met de kamer herinte richten en met het welbefaambe ikea meubel een booth te maken.daarna ga ik eens testen welke mixer en welke cd speler.ik weet nu toch al ongeveer wat goed is.als iemand nog tips heeft zeker zeggen.ik ga sowieso voor tabletob cd spelers en geen dubbele.al iedereen enorm bedankt
Poster: WalterRavensberg
je draaid dus eigenlijk diverse stylen...
laat je niet teveel ompraten om de cdj1000's of 2000's te kopen... is voor jou toepassing niet echt interessant...
Ik denk dat jij het beste uit bent met 2 cdj800mk2's en een dateq XTC mixer.
zo'n setje kun je tegenwoordig voor een habbekrats gebruikt vinden... en deze apparatuur is toch wel vrij degelijk en gebruikt kun je er nog een leuke prijs voor vangen...
succes iig...
Poster: hoppie
op mixer, meest players met effecten zijn kwalitathief minder goed
Poster: WalterRavensberg
Ik denk dat jij het beste uit bent met 2 cdj800mk2's en een dateq XTC mixer.
Poster: hoppie
op mixer, meest players met effecten zijn kwalitathief minder goed
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.