Poster: Nvie
Kort of Lang: ten eerste zit bij kort je lamp veel dichter op je filterframes = kan zijn dat er allerlei nare dingen gebeuren (filters smelten e.d.)
ten tweede de lichtbundel (), omdat een lamp meer naar het uiteinde zit, wordt de bundel meer difergent (kort).
Poster: PatrickBeuken
Op welke vraag was dat een antwoord?
Poster: Lead
Volgens mij komt er uit Raylight een straal die afhankelijk is van de reflector die je erbij gebruikt. Tevens was het licht uit een raylight witter dan die uit de normale PAR cans.
Volgens mij komt er uit Raylight een straal die afhankelijk is van de reflector die je erbij gebruikt.
Poster: Jorrit
Ook is het zo dat normale par lampen steviger (in de zin van breken etc.) zijn dan raylight lampen.
Een parsafe is een staalkabeltje dat als extra borging wordt vastgemaakt aan de parcan en aan de beugel/muur/plafond waar hij aan hangt. Dit als bescherming dat dat ding nooit naar beneden zou kunnen vallen, bij iemand op zijn kersepit bijvoorbeeld :D
Een parsafe moet geloof ik in staat zijn om minimaal 5x het gewicht van wat hij moet borgen (Parcan of lichteffect) voor langerre tijd te kunnen houden...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.