Poster: picalausa
Ik hoop vooral op een gehalveerde DJM 700 m?t filter en evenees gehalveerde prijs
Poster: Lead
Morgenochtend 9:00.... misschien ietsje eerder weten jullie het al....
Poster: Leadhahah. je houdt de spanning wel hoog Lead. Ik hoop dat ze de volgende dingen gaan verbeteren/ veranderen: Jogperformance Loop performance en mogelijkheden Hot starts 2 stuks USB functie MIDI gedeelte
Lead weet het al een half jaar
Maar Lead mag niets zeggen
Ennuh, dat het berichtje iets later is.... ach soms is hij ook wel eens iets eerder....
Maaruh, misschien vanavond laat nog een tipje hier of daar :D
Poster: Lead
Lead weet het al een half jaar
Maar Lead mag niets zeggen
Ennuh, dat het berichtje iets later is.... ach soms is hij ook wel eens iets eerder....
Maaruh, misschien vanavond laat nog een tipje hier of daar :D
Poster: baath
na de mensen die hier een djm 350 roepen hebben nog gelijk ook hoor ik net van zeer betrouwbare bronnen
Poster: djdolivieirahahaah echt he. we lijken wel een stelletje kids die wachten op cadeautjes van sinterklaas haha. Zo zie je maar hoe het leeft het DJ'en.
Jongens morgen weten we het. Wat is nou een nachje slapen.
Poster: Estacy
als je even nadenkt, waarom niet eigenlijk? de DJM 400 biedt nou ook niet echt extreem waar voor zijn geld, en als er een niewe CDJ 350 komt, waarom dan niet een DJM 350?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.