Poster: Xtremer
... zelf zat ik laatst ook te denken aan een mixer voor de CDJ-900's. Zelfde serie als de CDJ-800 MK2 - DJM-700, maar dan een CDJ-900 - DJM-900 serie. Laten we het rustig afwachten, over 5 dagen weten we het al.
Poster: Reind
CDJ en DJM 400 gaan er uit en daar komen 2 updates voor in de plek voorzien van alle minimale gemakken van deze tijd. Oftewel een cd speler en mixer met midi support, interne geluidskaart, mass storage device ondersteuning op de cd speler etcetera. De CDJ-400 zat Pioneer nog net niet helemaal lekker mee op het digitale vlak en dat zetten ze nu waarschijnlijk recht en doen het dan meteen helemaal goed met een mooi jogwheel en scherm er op e.d.
Zou er bijna een weddenschap op af durven sluiten
Poster: Reind
CDJ en DJM 400 gaan er uit en daar komen 2 updates voor in de plek voorzien van alle minimale gemakken van deze tijd. Oftewel een cd speler en mixer met midi support, interne geluidskaart, mass storage device ondersteuning op de cd speler etcetera. De CDJ-400 zat Pioneer nog net niet helemaal lekker mee op het digitale vlak en dat zetten ze nu waarschijnlijk recht en doen het dan meteen helemaal goed met een mooi jogwheel en scherm er op e.d.
Zou er bijna een weddenschap op af durven sluiten
Poster: baath
Dan zullen we toch op het zelfde moeten weddenuit betrouwbare bron vernomen dat het een mixer en cd speler word!
Poster: djdolivieira
De DJM600 is ook al gesneuveld en ook de DJM3000 staat ook op de nomilatie lijst om te verdwijnen. Dan vindt ik de DJM 400 toch wel kwa techniek moderner dan de DJM600/3000
Poster: Detroyt
Ik hoop op een software update van de cdj 400, zodat die ook recordbox campatible wordt
zojuist te horen gekregen welke types het worden![]()
het word een cd speler + mixer?
zojuist te horen gekregen welke types het worden![]()
het word een cd speler + mixer?
Poster: Stagiar
Gezien het feit dat de DJM2000 niet de opvolger is van de DJM800, verwacht ik een waardige opvolger van de DJM800 (de DJM900 oid).
En daarnaast dus nog een cd/mediaspeler, die vergelijkbaar wordt met de cdj400, met de mooie functies van de 900 en de 2000.
_denk ik_
?
Poster: dacuba
CDJ-499 voor 499,-
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.