Poster: Woudtje
De vervanger voor de cdj400 komt er aan?. Tenminste, lijkt me logisch omdat de cdj400 uit productie gaat.
Poster: baath
en waar haal jij deze info vandaan?
Poster: DJMartijnn
Een DJM 400 met color effects en midi zal wel vet zijn!
Poster: Tekhead
Midi, heeft de cdj-400 al
Poster: djdolivieira
Ja maar die CDJ400 is ook aan vervanging toe.
Poster: TekheadQua leeftijd niet nee maar qua speler wel.
waarom ? zo oud zijn die nog niet, en heb van een lokale pioneer deale gehoord, dat de CDJ-200 en DJM 400 vervangen zouden worden.
Poster: Reind
De CDJ-400 zat Pioneer nog net niet helemaal lekker mee op het digitale vlak en dat zetten ze nu waarschijnlijk recht en doen het dan meteen helemaal goed met een mooi jogwheel en scherm er op e.d.
Zou er bijna een weddenschap op af durven sluiten
Poster: TekheadIk bedoel dat de speler niet zo oud is, dus dat zou geen reden moeten zijn om hem te vervangen. Aan de andere kant is de speler naar mijn mening niet goed genoeg op veel vlakken. Als Pioneer ook in dat segment mee wilt doen dan moet er een nieuwe betaalbare 'home-dj' speler komen. Kijk naar Numark en Denon. De denon dn-s1200 is naar mijn mening beter dan de cdj400 en numark komt met maarliefst 3 nieuwe spelers waarvan de ndx400 en 800 een serieuze bedreiging kunnen vormen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.