Hey djr leden, Ik heb een vraagje. Ik heb laatst bij een buurthuis ofzoiets moeten draaien. Er stonden spullen van hun. Maar zij hadden een pc met een programma waarmee ze 2 decks hadden op 2 faders van het mengpaneel. Moet je daar een kabeltje voor hebben? ik heb t effe simpel getekend.
gr aron
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
What do you think about Deck 1 op fader 1 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: T-to-the-J Ja die laatste bedoel ik, en meestal zit er standaard in je lappie, en dan 1 extra erbij
Stiekem vraag ik me af of dit wel werkt.. aangezien je geen drivers hoeft te installeren..?
This is an old Topic
No new postings for 5.381 days. Post CommentThat would be 179.4 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.