HP gekrakt
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

spilo    posted on 18-03-2010 20:56
Hey,

Heb een headset van technics de RP-1200 nu heb ik deze per ongeluk vandaag tijdens het mixen nogal hard op de grond laten vallen en is de 'brug' van de oorschelp (dus wat het draaibare oorschelp vasthoud) een stuk vanaf gekrakt. Nu heb ik hier al superglue deze middag tussen gezwierd maar nu ben ik aan het denken geslagen: gaat dit wel effect hebben?

Daarnet wat geprobeerd om te kijken of het beetje stevig was maar het tottert er meteen weer af, nu weet ik dat ik het 24u moet laten rusten dus morgen kijk ik weer verder hoe het ervoor staat.

Maar mijn vraag is, gaat dit wel goed werken? Of ga het bij de eerste keer hardhandig vastnemen er meteen weer afliggen?! Indien het niet aangeraden is kan ik mss best morgen gewoon een nieuwe kopen (wel zonde vna het geld, 2 maand oud Unhappy)

What do you think about HP gekrakt ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 18-03-2010 21:01
Moet blijven zitten als je goede seconde lijm heb.

Maar let op:??Laat die seconde lijn niet tussen de schanieren komen. Want dan kan je hem niet meer verstellen. Mijn Stanton Pro3000 zit ook hier een daar met lijm aan elkaar. Controller hem regelmatig of die scheurtjes heb. Die koptelefoon staat er nogal om bekent dat die scheurt. Maar tot nu toe houd die het vol.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 18-03-2010 @ 21:02:11 (3%)
Tekhead    posted on 18-03-2010 21:02
probeer eens met transparante TEC7, en beide samengedrukt houden dmv een kleine lijmklem, en enkele uren zo geklemd laten, zal wel aneen blijven alleen blijft het een zwak punt, omdat de vlakken klein zijn en daardoor geen grote kracht aankunnen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
spilo    posted on 18-03-2010 21:06
Njah heb zo multi-versele supersterke secondelijm :D

wat is het beste, blijven gebruiken of nieuwe headphone? Want in-ears lijkt me wel interesant :$
walteur    posted on 18-03-2010 21:21
ik zou kijken, als hij het houdt, dan gewoon blijven gebruiken h? Winking my eye
OneSixty    posted on 18-03-2010 21:22
Deze hp repareren en houden als backup & gaan kijken naar mooie inears Winking my eye
Dolivieira    posted on 18-03-2010 21:32
Poster: spilo
Njah heb zo multi-versele supersterke secondelijm :D

wat is het beste, blijven gebruiken of nieuwe headphone? Want in-ears lijkt me wel interesant :$

Ik zal hem zowiezo gebruiken en als je nieuwe heb als reserve houden. En vraag 2 moet je zelf beslissen wat jij het beste vind. Ik vind in ears niks.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bootstrap    posted on 19-03-2010 01:33
Misschien kun je een extra stukje plastic op de buitenkant van de koptelefoon lijmen om de losse stukken beter bij elkaar te houden. Hij wordt er dan niet mooier op, maar wel steviger. Je kunt het dan ook aan beide kanten doen om hem er nog fatsoenlijk uit te laten zien, dan is de andere kant ook meteen steviger Cool

In ears wil ik binnenkort zelf ook naar kijken (lees: als ik weer geld heb). Lijkt me persoonlijk erg prettig. Ik heb mijn headphones toch constant op.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
spilo    posted on 19-03-2010 19:54
Had nog wat geld opzij staan dus vandaag nieuwe HP gekocht, was zelfde prijs als de technics die ik had maar deze is minder draai/buig achtig en geeft helderder geluid :~] had keuze uit sennheiser hd 25-sp II, de technics 1200 (die ik had) en de technics 1210 (zelfde maar dan met coil).

Heb de sennheiser Hd 25-sp II gekozen, omdat hij wel kon draaien (de schelpen) maar niet nog eens buigen, hij was minder rigide wat ik een pluspunt vind. Hij is lichter en geeft helder geluid, top headset :~]

de andere was trouwens niet gelukt te maken :cry: maarja mss plastic stukje erbij op vlammen dan

This is an old Topic

No new postings for 5.315 days.
 Post CommentThat would be 177.2 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

62 Users online: 3 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 10.367
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.738.990