Poster: OneSixtyMe op het laatste moment ( half 2 ) beseffen dat de klok nog vooruit moest, zien dat er? toen ineens half 3 op stond, m'n bed maar ingedoken en omdat m'n ma naar de sauna moest ik weer om 10 uur op.
hoe krijg je dat voor mekaar?
ben zelf gewoon heel de nacht op gebleven dus weinig van gemerkt, het feest duurde wel een uur minder
Poster: Saskia?? daar is mijn schatje
Poster: T-to-the-J
Haha, als ik een uurtje korter ergens moet draaien zou ik m helemaal flippen(heb namelijk nog nergens gedraait:P)
Poster: Snoey
Als je jaren lang elke week minimaal 2 keer per week draait, zonder vakantie, is een uurtje korter wek lekker, over de hele nacht :P
Poster: timmy90
als je vragen hebt, heb dierenarts-assistente gestudeerd
Poster: Roalin:R
Inclusief verbouwing?
Poster: Roalin
Ja, 't was een inkoppertje!
Poster:?T-to-the-J
Dan zou ik graag tips hebben, over hoe ik zover kom:P:P
Poster: DJJS
Bestaad er al een combinatie van House en Trance? En zo ja, hoe heet dat dan?
Poster: SnoeyPoster:?T-to-the-J
Alles aannemen wat je aangeboden krijgt. Maar zorg wel dat je er klaar voor bent. Je krijgt altijd 1 kans, en dan moet je vlammen! En vooral in het begin, beter goed jatten, dan dat je op het moment supreme het wiel opnieuw moet uitvinden. En zorg daarna dat je een plek hebt waar je kan doorontwikkelen.?
Maar hoe zorg je dat ze je het aanbiedenXD
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.