Poster: Ilja
en altijd eerst Geld veilig op mijn rekening, en dan versturen,
Nee tuurlijk nie, ?ze zijn zo modern dat ze zelfs af en toe om geloofs overtuiging complete dorpen in brand steken.?
Poster: djdolivieira
Onder de armoedegrens ja, maar dat heb niks met hun ontwikkeling te maken. Anders kunnen ze ook niet mailen. Weetje dat dit soort mensen die internet fraude plegen nog best wel hoog geschoold zijn en heel goed met computers? kunnen gaan, Was ook?afgelopen maand op TV. Volgens mij ook bij Opgelicht Tuurlijk heb je mensen daar die haal primitief zijn, maar de wonen niet in de grote steden. De mensen die ons mailen die wonen meestal in de grote steden en die doen dat vanuit Internet Cafes
En toch zijn het stel domme apen ( letterlijk en figuurlijk ), ?ten eerste hun namen zijn nog steeds makkelijk te herkennen??en zijn plaatsen biedingen die niet reeel zijn ( Hollander kennende krijg ik nooit meteen een vraagprijs geboden ?).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.