Poster: djdolivieira
Ik heb ze allebei. LOL
Maar wat wil je zelf.? Die RMX is niet verkeerd trouwens. Alleen met 400euros kom je niet ?zo ver. Heb je Traktor al?
Poster: Winston
De rmx-40 is niet traktor certified. Weet je zeker dat je apart geluid van de traktor decks zal krijgen op je kanalen?
Poster: Luni-B
Jawor , zodra je de rmx 40 inplugt krijg je gewoon 2 geluidskaarten te zien die je dus aan kan sturen met tracktor ondersteund wel Asio of hoe die bugt ook heet met die geluidskaarten :P
Jawor
Poster: Roalin
Nee, hij wordt sowieso niet Traktor Certified. Als ie Traktor Certified zou zijn hij je geen geluidskaart nodig om Traktor Scratch te draaien, maar dat is niet het geval.
Een RMX-40 USB heeft inderdaad twee geluidskaarten die je met Asio aan twee kanalen in Traktor kunt toewijzen.
Poster: Winston
?Weet je zeker dat je apart geluid van
de traktor decks zal krijgen op je kanalen?
Jawor
, zodra je de rmx 40 inplugt krijg je gewoon 2 geluidskaarten te zien
die je dus aan kan sturen met tracktor ondersteund wel Asio of hoe die
bugt ook heet met die geluidskaarten :P
Poster: durko
ik heb zelf een rmx 40, deze kan wel met traktor, maar niet met scratch. Toen ik hem kocht kreeg ik er ook een democd van traktor bij, deze heb ik even gebruikt, dus het kan wel. Maar ik ben ermee gestopt omdat ik het beatmatchen op een laptop icm beatmatchen op cdspelers irritant vond. Dat is maar net wat je zelf wil. Ik zou voor een extra cd speler gaan, vier decks gebruik je toch niet zo gauw en met een extra cdspeler heb je wel een fijnere feel naar mijn mening.
Poster: walteur
maar als ik die RMX-40 aansluit op de gewone traktor, dan heb ik ook nog een midi controller nodig?
Kan ik traktor aansturen met een Korg Nanopad?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.