Welke mixer (De zoveelste die het vraagt)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hardbazz    posted on 15-03-2010 19:50
Hoi iedereen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar had nog niets gepost. Heb gezien dat er veel
mensen deze vraag posten. En kan me voorstellen dat het vervelend is dat ik de zoveelste ben.
Toch wil ik het jullie vragen. Ik ben?de afgelopen weken aan het kijken naar een nieuwe mixer.
De eisen die ik er aan stel:

- 2 tot max 3 kanalen. (Meer gebruik ik toch niet)
- Effecten erop (zoals DJM-400-800 / Behringer DDM 4000).
- Niet perse een beatcounter. Als het erop zit, dan is het niet erg.?(gebruik die functie niet)
- Wel wat kwaliteit. Begrijp dat die mixers van Behringer snel storen en dat de knoppen niet zo stevig zijn.
- Geen voorkeur voor een merk.
- Hoeft geen midi op te zitten. Mag wel.
- Een budget van 25-300 euro.

Momenteel heb ik?2x een?Pioneer CDJ-200. Dus een effect als Zip heb ik al. Liefst dus wat andere effecten.
Ik draai hardstyle / hardcore. En daarin wil men nog wel eens bepaalde effecten gebruiken. Weet de naam van
de effecten zelf niet...

Heb verder gezien dat de Reloop RMX 40 DSP wel wat is. Maar mij net iets te veel kanalen. Dus misschien
dat er iets is, met deze eigenschappen maar minder kanalen. Dat scheelt misschien in de prijs. De DJM 400
is uiteraard hetgeen wat ik zoek, maar dat valt zeker niet in mijn budget. De Behringer DDM 4000 dan sta ik er wel
voor open. Maar heb al veel?negatieve verhalen (vooral over de kwaliteit van de knoppen en faders) gehoord.
Dus heb em daarom niet gekocht.

Dank voor de reacties!

What do you think about Welke mixer (De zoveelste die het vraagt) ??

Vote :   

Vassilli    posted on 15-03-2010 19:51
als je de zoveelste bent die het vraagt: Post dan in 1 van die topics.
JollyJunkie    posted on 15-03-2010 19:53
Reloop IQ2 is perfect voor jou!
Hardbazz    posted on 15-03-2010 19:53
Poster: Vassilli
als je de zoveelste bent die het vraagt: Post dan in 1 van die topics.

Ouderen topics worden (denk ik)?slechter gelezen / beantwoord. Als het een regel is, dan zal
ik mijn vraag daar naar toe verplaatsen. Maar dacht dat dit wel zo overzichtelijk was,
de vraag boven aan het topic...
Excuus.
User edit by Hardbazz on 15-03-2010 @ 19:54:14 (4%)
dJORD    posted on 15-03-2010 19:56
een reloop IQ2+ is een hele mooie mixer, maar als je al effecten hebt op je cd-spelers zou ik gaan voor een xone:22 van allen&heath, die heeft een send/return functie dus kun je altijd nog een externde effector aansluiten!!
niiicola    posted on 15-03-2010 19:57
Reloop IQ 2
A&H Xone:22
Numark X9
Denon DN-X120
Reloop RMX 30 BPM Blackfire
Happy, laughing
Gewoon.
-FLoriZ-    posted on 15-03-2010 20:02
Reloop IQ:2 klinkt inderdaad heel goed voor jouw wensen!
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Hardbazz    posted on 15-03-2010 20:03
Poster: JollyJunkie
Reloop IQ2 is perfect voor jou!

Die mixer had ik toevallig gezien bij een maat van mij. Vind hem net iets
te beperkt in de effecten. Stutter is nieuw voor me. Alleen zo'n pitch effect en
loops maken, kunnen mijn cdj's ook enigszins.

Het kunnen killen van de EQ's en aparte effecten vind ik wel belangrijk. Bedankt voor je reactie.
Dolivieira    posted on 15-03-2010 21:07
Poster: Hardbazz

Ouderen topics worden (denk ik)?slechter gelezen / beantwoord. Als het een regel is, dan zal
ik mijn vraag daar naar toe verplaatsen. Maar dacht dat dit wel zo overzichtelijk was,
de vraag boven aan het topic...
Excuus.

Dit is natuurlijk onzin. Hoe kom je er bij dat oudere topics slechter gelezen wordt. Maar excuses geaccepteerd
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

This is an old Topic

No new postings for 5.444 days.
 Post CommentThat would be 181.5 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

72 Users online: 10 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 2.270
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.574.423