ik ben opzoek naar een degelijke subwoofer voor maximaal 300 euro.
het liefst met ingebouwde versterker en crossover waar je weer twee topspeakers aan kan sluiten
alvast bedankt allemaal.?
What do you think about subwoofer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk als je actief wilt gaan dan ga je toch wat meer moeten neerleggen op de tafel :D Je moet denken een fatsoenlijke subwoofer passief kost al rap een 500 euros , en dan de versterker die er dan nog bij zou moeten komen!
Actief zit de versterker in de kast ingebouwd zoals we weten, daarom zal een goede subwoofer actief dan ook wat meer kosten? Dan 300 euro vrees ik.
En dan die ISX 15/S , weegt wel veel voor het vermogen dat hij 'maar' kan leveren. Hier is een specificatie lijst van de ISX...
Omschrijving:Perfect fot permanent installations in pubs, clubs, restaurants, ? Very compact design Only one power amplifier needed ISX-15S SUBWOOFER: System type: 15? dual channel, band pass Power Capacity 2x350Wrms amplifier Input impedance: 2x4ohm Crossover: 150Hz Input Sensitivity: 96dB 1W/1m Max SPL: 124dB Frequency response: 45 - 250Hz Dimensions: 68 x 47 x 34 cm Weight: 34kg
User edit by CopainsDeluxe on 14-03-2010 @ 13:49:49 (100%)
ik heb hier nog een subwoofer van 400 watt rms + een versterker van 2 x 500 watt + de nodige bekabeling + 2 tussenpaaltjes (handig als je nog een subwoofer koopt). Prijs: 200 euro bij interesse ontvang ik wel een PM van je
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Misschien is het handig om te vermelden om wat voor subwoofer het gaat? :D Homemade of ? Voor de rest ook altijd interessant ! :D
This is an old Topic
No new postings for 5.451 days. Post CommentThat would be 181.7 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.