Poster: Estacy
tsss... hoe kun je Ecler nou vergeten?
Poster: D-Vine
Verschil tussen de Nuo 4 & Nuo 4.0 is alleen het uiterlijk.
Poster: djdolivieira
De DN-X1500 is zeker geen slecht mengtafeltje. Heeft effetcen send en return. Het is als het ware een DN-X1100 met meer poespas. Kijk huer maar naar de Spec
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/2012/Denon-DN-X1500/
Poster: djdolivieira
Ik zat gister nog te denken. Vraag maar aan Tek die heeft er een.
Poster: ArCee
Keuze van een mixer hangt af van veel facetten, gebruiksdoeleinden en een persoonlijke keuze.
1 ding wat je in je keuze absoluut achterwege moet laten is het onderwerp MOOI. Dat is absoluut niet relevant en zou je graadmeter niet moeten zijn.
De adviezen van je mede DJR leden zijn ook niet altijd datgene waar je blind op af moet gaan, de meeste hebben het geadvisserde ding thuis en hebben een vooringenomen mening. Daarbij is het wel zo dat de mensen deze mening vaak gebasserd hebben op een persoonlijke ervaring dus er zit een stukje ervaring achter. Helaas zitten er ook meningen tussen van de meelopers en kuddedieren die alleen een DJM thuis hebben staan omdat het 'hoort' want anders hoor je er niet bij, onzin natuurlijk.
Dat soort 'adviezen' komen vaak niet verder als: ****** is de allerbeste!
Je kunt het beste wat meningen ter harte nemen, eventueel meer details vragen aan een forum lid, per pm als je wil, en voor jezelf een 'short list' maken. Met deze lijst ga je naar een goede dealer / winkel, je verteld hem je bedoeling?en wensen?en je vraagt of je de mixers op je lijst mag testen?
Na het testen probeer je, alvorens je tot kopen overgaat, veel info te vinden over je keuze. met name gebrukers info.
Zo kun je mixers onderling vergelijken en tot een goede conclusie komen.
Kijk, of mixers lang mee gaan ligt voor een groot deel?aan de gebruikswijze. Ik heb een Behringer die ik al 14 jaar gebruik, meestal elke dag minimaal een uur. Indertijd gekocht voor (ik meen) 450 gulden) dus goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn, alhoewel dit indertijd niet als een goedkope werd bestempeld, meer als een midden moter.?
Ook scheelt het of het een thuis gebruiker word, of dat hij mee naar feesten gaat. Allemaal factoren die meetellen.?
Resumerend:
-Schrijf op wat je wil en verlangt (eist).
-Lees de meningen en maak een short list.
-Vind een goede dealer waar je kunt proberen.
-Probeer zoveel mogelijk info te vinde over je keuze.
-Koop je nr 1 keuze, en hopelijk heb er veel plezier mee.
Zo maak je een goede en wel overwogen keuze, dacht ik?
Poster: Tekhead
En den Tek heeft alle merken, en kan objectief antwoord geven