ik heb al gezocht maar echte ervaringen heb ik niet gevonden.
Ik vroeg me af of iemand hier al eens de Numark NDX200 onder de vingers heeft gehad?
En vriend van mij is van plan zo'n setje aan te schaffen, puur om de basis te leren.
Dus is het een beetje kwaliteit of valt dat ding al na een druk op de play knop uit elkaar?
Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven!
What do you think about Ervaringen met Numark NDX200 ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mensen, bedankt voor de genomen moeite maar dit topic heb ik al meer dan een jaar geleden geopent Ondertussen is de persoon in kwestie goed voorzien van gear
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.891 days. Post CommentThat would be 163 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...