Poster: Crazy
Beste mensen,
ik heb al gezocht maar echte ervaringen heb ik niet gevonden.
Ik vroeg me af of iemand hier al eens de Numark NDX200 onder de vingers heeft gehad?
En vriend van mij is van plan zo'n setje aan te schaffen, puur om de basis te leren.
Dus is het een beetje kwaliteit of valt dat ding al na een druk op de play knop uit elkaar?
Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven!
Ja oke, maar het is voor hem ook heel frustrerend om telkens naar mij toe te komen om te kunnen oefenen. Hij wilt ook graag z'n eiger gear. Maar het is ook frustrerend dat het na 3x een knopje indrukken kapot is. Misschien kan ik wel met zi'n ouders gaan praten ofzo.
Maar verder echt niemand ooit dit dingetje onders de vingers gehad?
Poster: baath
Ik zal vanavond even posten hoe ze nu echt zijn ben er zelf ook wel benieuwd naar dus zal er straks is eentje testen..
Al ??n getest?
Poster: baath
helaas nog geen tijd voor gehad wel naast me een cddjinabox staan waar 2x de ndx200 inzit zal proberen morgen even gaatje te vinden in me veel te drukke dagen:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.