Ervaringen met Numark NDX200 ? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Crazy    posted on 10-03-2010 22:57
Beste mensen,

ik heb al gezocht maar echte ervaringen heb ik niet gevonden.

Ik vroeg me af of iemand hier al eens de Numark NDX200 onder de vingers heeft gehad?

En vriend van mij is van plan zo'n setje aan te schaffen, puur om de basis te leren.

Dus is het een beetje kwaliteit of valt dat ding al na een druk op de play knop uit elkaar?

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven!

What do you think about Ervaringen met Numark NDX200 ? ??

Vote :   

BennoRevelli    posted on 10-03-2010 23:06
Poster: Crazy
Beste mensen,

ik heb al gezocht maar echte ervaringen heb ik niet gevonden.

Ik vroeg me af of iemand hier al eens de Numark NDX200 onder de vingers heeft gehad?

En vriend van mij is van plan zo'n setje aan te schaffen, puur om de basis te leren.

Dus is het een beetje kwaliteit of valt dat ding al na een druk op de play knop uit elkaar?

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven!

Ik heb nog niet zolang geleden eentje uitgeprobeerd die ergens als showroom model stond , het is eerlijk gezegd leuk beginners gear, maar ik vraag me af of het ook daadwerkelijk kwalitatief wat is..

Ik vond het allemaal erg krakkemikkig, als ik hem was zou ik even doorsparen en een misschien wat bekender of betere kwaliteits cd speler kopen

Opzich is er weinig mis mee om er een beetje mee te beginnen, maar ik denk dat het toch zonde is mocht het wel snel kapot gaan of iets dergelijks.

Maarja, dat is mijn point of view

Ik koop altijd graag meteen iets goeds,

Misschien is het een mogelijkheid om ergens in de buurt bij een dj winkel te kijken die hem misschien heeft staan, kan hij hem eventueel zelf zien.

Op youtube e.d. zijn ook een aantal reviews enzo te vinden geloof ik, moet je maar eens eventjes zoeken

Succes!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Tekhead    posted on 11-03-2010 00:29
denk dat hij dat beter voor de NDX-400 gaat.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Crazy    posted on 11-03-2010 00:54
Ja maar z'n budget is niet superhoog. En hij moet gewoon echt puur de basis nog goed onder de knie krijgen: beatmatchen en goede overgangen.
Tekhead    posted on 11-03-2010 00:55
kan je met de 400 toch ook, en kost zo gek niet veel meer.
Crazy    posted on 11-03-2010 00:56
Toch wel bijna ?80 per cdspeler meer...
Tekhead    posted on 11-03-2010 01:01
dan wachte ik nog even om toch de 400 te kunnen kopen.
Crazy    posted on 11-03-2010 01:08
Ja oke, maar het is voor hem ook heel frustrerend om telkens naar mij toe te komen om te kunnen oefenen. Hij wilt ook graag z'n eiger gear. Maar het is ook frustrerend dat het na 3x een knopje indrukken kapot is. Misschien kan ik wel met zi'n ouders gaan praten ofzo.

Maar verder echt niemand ooit dit dingetje onders de vingers gehad?
Tekhead    posted on 11-03-2010 01:30
neen, maar numark is goede gear hoor, maken echt ook topspul
ArCee    posted on 11-03-2010 08:33
YankeeTank stuff Cool?My 'old' Numark boetje

Axis 4 van Numark, Dubbelaar van Numark en mixer van Numark.
User edit by ArCee on 11-03-2010 @ 08:34:32 (100%)
baath    posted on 11-03-2010 09:46
Ja oke, maar het is voor hem ook heel frustrerend om telkens naar mij toe te komen om te kunnen oefenen. Hij wilt ook graag z'n eiger gear. Maar het is ook frustrerend dat het na 3x een knopje indrukken kapot is. Misschien kan ik wel met zi'n ouders gaan praten ofzo.

Maar verder echt niemand ooit dit dingetje onders de vingers gehad?

Ik zal vanavond even posten hoe ze nu echt zijn ben er zelf ook wel benieuwd naar dus zal er straks is eentje testen..
T-to-the-J    posted on 11-03-2010 18:18
Ben beniewd
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Crazy    posted on 11-03-2010 22:32
Poster: baath

Ik zal vanavond even posten hoe ze nu echt zijn ben er zelf ook wel benieuwd naar dus zal er straks is eentje testen..

Al ??n getest?Cool
Winston    posted on 11-03-2010 22:39
De NDX serie is zo nieuw dat niemand een review kan geven over de houdbaarheid (levensduur).

Maar Numark heeft een goede reputatie op het gebied van cd players. Zowel de axissen als de dubbelaars (CDN's) zijn zeer taaie decks. En de CDX en HDX waren hun tijd ver vooruit al moesten ze wel in de schaduw van de CDJ-1000 blijven.
Tic Toc
baath    posted on 11-03-2010 22:50

Al ??n getest?Cool

helaas nog geen tijd voor gehad wel naast me een cddjinabox staan waar 2x de ndx200 inzit zal proberen morgen even gaatje te vinden in me veel te drukke dagen:P
Sandr    posted on 12-03-2010 11:19
Poster: baath

helaas nog geen tijd voor gehad wel naast me een cddjinabox staan waar 2x de ndx200 inzit zal proberen morgen even gaatje te vinden in me veel te drukke dagen:P

Als je goed personeel zoekt weet je waar je moet zoeken heWinking my eye
Play that funky music white boy....
Crazy    posted on 12-03-2010 22:27
Nog geen gaatje gevonden zeker?Cool
baath    posted on 14-03-2010 14:13
vrijdag avond laat toch nog maar is even een ndx200 uit de doos gehaald.
en eigenlijk maar heel kort? mee staan spelen.

En moet toch zeggen dat het een hele degelijke cd speler is,
je kan hem ech goed vergelijken met een axis 4 alleen dan in een nieuwjasje.
het enige nadeel aan de speler vind ik als je een cd gewoon laat afspelen dat hij toch net 1 seconde moet nadenken voor dat hij naar het volgende nummer gaat.

voor de rest werk loopen/pitch gewoon echt naar behoren reactie snelheid is ook goed te noemen!

maar ben nu echt benieuwd naar de NDX400!
D-Vine    posted on 14-03-2010 16:07
Check je pm, misschien heb je er wat aan!
Crazy    posted on 21-03-2010 23:07
Niemand anders meer?
walteur    posted on 28-03-2010 12:06
ik zie juist dat de ndx400 niet meer 249 kost, maar nog maar 229, echt niet veel geld voor zoon speler lijkt me!!
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 17:47
Ik heb 2x Numark NDX200! Heb er een Behriner VMX200 USBpro mixer bij. Erg tevreden over mijn gear op BPM Counter mixer na. Bij Numark NDX200 wel handig om mixer van ongeveer ?100,- met counter erbij te hebben.

Ben erg tevreden over Numark NDX200 als BEGINNER CD spelers! Je kan er vrij weinig mee maar als basic erg goed! Inderdaad wacht hij soms seconden, is erg klote. Je kan alles wat noodzakelijk is. Als hij niet alleen voor basics zou kopen zou ik Pioneer CDJ 400 aanraden, maar dan is geld ook probleem. Die is echt must have voor beginner als je geld hebt. Ik zou hem ook heel erg graag willen. Alleen jog wheel voelt niet echt relaxed aan bij deze NDX200's. Koop ze bij Bax-Shop btw. als hij ze wil. NDX 400 is wel stuk beter ja, maar NDX 200 is erg goed voor hem waarschijnlijk.

Hoop dat je iets hebt aan mijn reactie!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Haaky    posted on 22-05-2011 19:03
ik heb redelijke ervaring met numark. Helaas niet met de NDX 200 of 400 maar wel met de nog niet besproken 800.
ik moet zeggen het is natuurlijk geen pioneer. maar t werkt wel heel lekker en voelt ook lekker aan. alle knoppen en draaiknoppen werken snel en voelen ook goed. ook het jog wheel is lekker. overal een hele nette CD speler al helemaal voor het geld. maar zoals al eerder gezegd werd. ze zijn zo nieuw dat we de levensduur nog niet kunnen bepalen.
youngbeatsz    posted on 23-05-2011 18:49
ik had de ndx 200, 2 weken, dan heb ik hem weg gedaan, sorry maar ik vond het echt crap, oke je leert er mee beatmatchen, maar tenzij je een mixer met bpm hebt kan je uw gebeatmatch nooit controleren met de getalletjes, niet dat dat nodig is, maar is altijd handig voor te starten, en dan geleidelijk aan zonder te gaan doen, voor de rest, is de haperingen en da wachttijd tot uw cd geladen is te lang, nog zo iets om beter niet over naar huis te schrijven, en bovendien is bij mij op een bepaald moment binnen de 2 weken de cd lade geblokkeerd, sorry maar echt, anti-numark ndx 200 als je het mij vraagt. als je dan toch wil leren draaien, met degelijke gear, koop het dan tweedehands, en als je daar wat tegen bent moet je wat wachten, ik heb 3 jaar moeten wachten alvorens ik mn set kon/mocht kopen, als je het echt wilt koop je deftige gear, en om te beatmatchen kan je evengoed een dubbele cdspeler kopen, waar je minder voor gaat betalen dan voor het laagste modelletje van numark, dat is mijn 'gepeperde' mening
D-D    posted on 23-05-2011 20:14
Ik heb 2x Numark NDX 200 en als je geen bekrompen visie hebt over dj materiaal is het echt wel degelijk spul. Ik heb er in augustus mee leren draaien en ik draai er nog steeds mee zonder problemen. Ideaal beginnersgerief als je deftig wil leren beatmatchen zonder al die hulpmiddeltjes.
Ik ben geen beest met mijn materiaal, maar heb toch al stevig geramd om de CUE knop en deze werkt nog steeds Winking my eye

Greetz,
D-D
venzi    posted on 23-05-2011 20:24
in een woord, zooi. 2 gehadWinking my eye NOOIT meer
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

82 Users online: 3 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 12.578
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.095.765