Poster: Sandr
Sommige mensen willen gewoon graag het nieuwste van het nieuwste en dat vind ik ook wel tof.. gewoon het risico nemen en iets kopen dat veel andere mensen ook willen kopen maar het nog niet aandurven.
Persoonlijk zou ik het niet zo doen, ik zou zeker een half jaar tot een jaar wachten met de aanschaf van een dergelijk product. Dan zijn er genoeg verkocht/getest/gebruikt om een goed oordeel te vellen over de speler. Eventuele bugs die er in het begin inzaten zijn er dan uitgehaald en je kan al beter zeggen of de cd speler een "top of flop" gaat worden.
En hij is waarschijnlijk ook al in prijs gedaald!
Poster: nils7
Vooral dat laatste OMG met 2 CDJ2000's ben je gewoon 5500 euro kwijt!
Ik denk zelfs voor veel clubs op dit moment (met dit economisch klimaat) te duur!
Poster: Adrien1989
Dus je doet gewoon na wat je hoort ipv van zelf creatief te zijn?
Poster: SnoeyPoster: Adrien1989
Dus je doet gewoon na wat je hoort ipv van zelf creatief te zijn?
Ja man.?
Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dat niet nodig is.?
da's wel een erg grote hyperboolmaar inderdaad, waarom iets zelf uitzoeken als t toch wel gedaan word?
Poster: djdolivieira
De SVM1000 is voor een ander doeleind gemaakt.
Ik denk zelfs voor veel clubs op dit moment (met dit economisch klimaat) te duur!
Poster: maarten_geurts
Klopt, maar dan nog. Hoe lang is deze mixer al op de markt? En toch zakt ie niet en verkoopt ie niet. 2k voor een mixer is veel maar 6,5k is echt belachelijk.
Poster: MaximDJ
Tja...Pioneer's keus h?.....
Keuze tussen luxe.....Als je een Opel koopt kom je ook op je bestemming, maar met een Aston Martin ook...Duss...waarom zou Pioneer niet?
Poster: djdolivieira
dat is ook een van de grote nadelen van Pio. Het is heel duur spul.
Poster: RemcoDelst
maar dan heb je ook wat he
Poster: MaximDJPoster: nils7
Ik denk idd voor de kleinere clubs/caf?'s dat dat te duur is. De groteren kunnen het zich wel veroorloven denk ik....
Poster: RemcoDelst
maar dan heb je ook wat he
?
Nu ik zo eens erover kijk en zie dat de effect keuze geen draai knop is maar keuze toesten reist bij mij de vraag of het mogelijk is meerdere effecten dus tegelijkertijd aan te zetten?
Poster: ThijsG
als je graag 2 effecten tegelijk wil koop dan een dnx1700. of beter:zet 2 oemCDspelrs naast je dure djm2000:p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.