Poster: Ilja
Gozer lees je me post ? deze mixer heeft in een club gestaan 6 jaar lang en ook meegeweest op veel feesten, dus niet op een slaapkamer.
....dan zou ik eerder voor de merk gaan dat zich ruimschoots bewezen heeft en niet voor de 1 die alleen leuk op papier is.
neeeeee , voor 200 euro meer heb je een set CDJ's 400 ( 2x NDX 700 euro, ?2x CDJ ?900 euro ( zelfs nog met garantie voor ) ? dan aarzel ik geen moment hoor.
Dan zou ik gewoon met gemak nog 200 euro bij sparen.
Poster: D3NiX
Ik snap niet waarom mensen hier beetje over de djm 909 praten. Het ging toch hier om de numark NDX800?
Probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen over die cd spelers. Ben denk ik van plan om ze morgen te bestellen, maar blijf nog altijd twijfelen. Ik en meerdere gebruikers kunnen het ook wel betalen, maar iedereen heeft nog andere kosten waardoor het toch niet lukt om een cdj 1000 of djm 909 te kopen.
Wat ik wil hebben zijn 2 cd-spelers waarmee ik thuis lekker op kan draaien. En af en toe op een kleine feest te kunnen draaien (hopelijk lukt dat me een keer )
Poster: Esmee
Numarkt heeft zich naar mijn idee toch best wel goed bewezen met hun axis serie hoor
Wat is daar erg aan, ik ben gewoon dieper gaan graven over deze speler en op meerdere punten voldeed de speler niet aan mijn eisen, dus daarom koop ik hem ook niet. ?
Ik heb gewoon tot 4x toe apparatuur gekocht die op papier super was, maar in praktijk bagger. ?dus ik laat niets meer aan de toeval over. ? en dus bij deze ?deze speler komt nog geen 100 km in de buurt van CDJ 900
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.