Poster: hoppie
is dat echt daarom?
Poster: Ilja
Vindt eigenlijk jammer dat deze toch zeer solide alleskunner zo weinig aandacht heeft gehad.
Als ik alle reviews lees en video's zie dan kan ik toch een beetje zien aan deze bak met gemak zich met de CDJ 900 zou kunnen meten.??
Poster: Tekheadzit ook al op mijn axis 9! geweldige functie. gewoon een reverse met de slipmode van de cdj 900 aan. blijkt toch dat pioneer een functie van numark namaakt
Ilja, deze heeft fader start maar enkel met compatibele mixer, zal je wss nog een numark mixer moeten kopen als je absoluut wil fader starten.
Wat is die bleep eigenlijk op deze numark ?
Poster: main
zit ook al op mijn axis 9! geweldige functie. gewoon een reverse met de slipmode van de cdj 900 aan.
blijkt toch dat pioneer een functie van numark namaakt
Poster: Illusion
Pioneer trekt natuurlijk ook alles uit de kast om de beste technologie te kunnen implementeren in hun producten. Zo wordt er ook genoeg van pioneer nagemaakt. Bijv. de grote jogs.
Poster: main
zit ook al op mijn axis 9! geweldige functie. gewoon een reverse met de slipmode van de cdj 900 aan.
blijkt toch dat pioneer een functie van numark namaakt
Poster: Reind
Bleep mode is gewoon reverse zonder dat de track daadwerkelijk terug draait (oftewel track blijft lopen maar je hoort hem achterstevoren), dat is wat anders dan de 'slip mode' van Pioneer.
Poster: Reind
Bleep mode is gewoon reverse zonder dat de track daadwerkelijk terug draait (oftewel track blijft lopen maar je hoort hem achterstevoren), dat is wat anders dan de 'slip mode' van Pioneer.
Het heeft wat langer geduurd dan beloofd, echter heb ik de Numark NDX800 kunnen uittesten!
Cue points zetten gaat niet op dezelfde manier als op de Pioneers, bij de NDX800 moet de CUE knop ingedrukt worden, het juist punt zoeken en op play drukken. Loops kunnen niet geadjust worden met het jogwheel, ik heb wat tracks geprobeerd en de beatcounter is bij makkelijke beats wel correct. Bij muziek met moeilijkere beats zoals R&B klopt de beatcounter niet meer.
Mijn conclusie is dat de Numark NDX-800 voor het geld leuke spelers zijn! Maar het komt natuurlijk niet in de buurt van een Pioneer..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.