Beginnende DJ gear.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sam7    posted on 08-03-2010 21:53
Hallo,

Dit

Ik ben op zoek naar een goeie beginnede 'dj gear'.
Ik heb thuis de rmx van hercules al een jaartje staan en ik zou nu willen om mijn gear te gaan uitbreiden.

Ik ben op zoek naar 2 single CD spelers en een mixer.

Mijn eerste gedacht viel op 2 x CDJ 400 1x DJM 400.

Helaas heb ik het geld er niet voor. ( Max 1 300 EUR)
Zou 2de hands een optie zijn?

Algemeen; welke spullen raden jullie aan?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

What do you think about Beginnende DJ gear. ??

Vote :   

Vassilli    posted on 08-03-2010 21:55
Er zijn hier genoeg topics voor......
Er staan er zelfs meerdere op de frontpage...
timmy90    posted on 08-03-2010 21:55
jonge jonge jonge,

stel je eerst voor,
en gebruik dan de search functie, zoals dit topic zijn er al 100 andere...
kuituhh    posted on 09-03-2010 14:32
kan je 2x reloop rmp-1 black aanraden Happy, laughing zijn een stuk goedkoper en zeker prima voor een beginnend dj. Heb 2 stuks te koop staan. Wellicht dat het je interesse wekt. Je kunt me altijd een PM sturen.

Groeten
Spin that Sh!t BAM!
TheHunter    posted on 09-03-2010 14:41
Poster: kuituhh
kan je 2x reloop rmp-1 black aanraden Happy, laughing zijn een stuk goedkoper en zeker prima voor een beginnend dj. Heb 2 stuks te koop staan. Wellicht dat het je interesse wekt. Je kunt me altijd een PM sturen.

Groeten

Sluit ik me bij aanCool
D-Vine    posted on 10-03-2010 13:20
Sam check je inboxWinking my eye
niiicola    posted on 10-03-2010 13:39
mBenjamin    posted on 10-03-2010 21:09
Eye! Winking my eye..

Ik heb zelf een jaar met 19' cd-spelers gedraaid.. is wel leuk maar toch krijg je niet echt de feeling!. Ik heb een setje [ 2x Reloop RMP-1 scratch 1x RMX-20 1x RHP-10 ].. 750 euro.. Winking my eye. Was een aanbieding van de distribiteur.. Heb ze net een week.

Ik raad je niet aan om 2de hands te kopen. Je weet nooit wat er mee is gebeurd. De standaard slogan is: 'alleen voor thuis gebruikt'. Dus ik zou daar mee oppassen..

Je kan pm'e als je nog vragen hebt Happy, laughing
Tekhead    posted on 10-03-2010 21:15
Poster: mBenjamin

Ik raad je niet aan om 2de hands te kopen. Je weet nooit wat er mee is gebeurd. De standaard slogan is: 'alleen voor thuis gebruikt'. Dus ik zou daar mee oppassen..

wat is dat nu voor kul ? Als je op djr een setje of een aparte speler of zo kan kopen, zal je zelden, zoniet nooit gekloot worden, de meeste hier hebben zelf hard moeten sparen, en zijn er zeer zuinig mee omgegaan.

Uiteraard zijn er altijd personen met minder eerlijke bedoelingen maar hier zijn ze dan echt niet talrijk.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
D-Vine    posted on 10-03-2010 21:35
Inderdaad, ik heb in het verleden genoeg gear tweedehands gekocht en heb er nooit problemen mee gehad. Vaak kan je wel merken aan de manier waarop de gear wordt aangeboden in hoeverre de persoon je probeert op te lichten ja/nee.

De standaard slogan is: 'alleen voor thuis gebruikt'.
Slaat ook helemaal nergens op, waarom zou je uberhaupt je gear meenemen naar een gig? (in het geval van cd-spelers & mixers)

User edit by D-Vine on 10-03-2010 @ 21:36:30 (5%)
tek-zotic    posted on 10-03-2010 23:25
2de hands is zeker een optie, alleen moet je alles goed testen voor je iets koopt ( daarom hou ik ook niet van opsturen )
Ik heb nog een vriend die eigenlijk gestopt is met draaien, hij heeft een 1 jaar en 2 maand oude set staan bestaande uit 2 CDJ400 en een DJM 400, ik denk dat die voor 1300 euro wel weg mag. Als je wil kan ik er wel eens achter horen
Tekhead    posted on 11-03-2010 00:27
amai, das een goede prijs !
Dolivieira    posted on 11-03-2010 08:38
Poster: mBenjamin
Eye! Winking my eye..

Ik heb zelf een jaar met 19' cd-spelers gedraaid.. is wel leuk maar toch krijg je niet echt de feeling!. Ik heb een setje [ 2x Reloop RMP-1 scratch 1x RMX-20 1x RHP-10 ].. 750 euro.. Winking my eye. Was een aanbieding van de distribiteur.. Heb ze net een week.

Onzin.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
qntr0l    posted on 11-03-2010 09:01
Poster: djdolivieira

Onzin.

Waarom? Onderbouw dit eens?
sam7    posted on 11-03-2010 10:40
Poster: tek-zotic
2de hands is zeker een optie, alleen moet je alles goed testen voor je iets koopt ( daarom hou ik ook niet van opsturen )
Ik heb nog een vriend die eigenlijk gestopt is met draaien, hij heeft een 1 jaar en 2 maand oude set staan bestaande uit 2 CDJ400 en een DJM 400, ik denk dat die voor 1300 euro wel weg mag. Als je wil kan ik er wel eens achter horen

Da's een mooi prijs voor zo'n set!
Ik ga deze week mijn 2 CDJ's 400 gaan halen, 2de hands dan. Voor zo'n 780 euro.
Ik moet juist nog de juiste mixer erbij vinden.

Toch bedankt!

Gr

Sam
sam7    posted on 11-03-2010 10:42

User edit by sam7 on 11-03-2010 @ 10:43:42 (47%)
Dolivieira    posted on 11-03-2010 10:53
Poster: qntr0l

Waarom? Onderbouw dit eens?

Dat 2de hands kopen niet aan te raden is. Hoef ik niet te onderbouwen, je heb toch ogen om te zien of het spul in orde is. Of slijtage vertoond. Een krasje op de omhulsel wil niet zeggen dat het spul niet in orde is. Als ik 2de hands koop ga ik er naar toe om te kijken wat ik koop. Of degene komt naar mij toe. Zoals adrien1989 kwam helemaal naar mij toe om zijn efx1000 aan mij te verkopen, je voelt en weet wat je koopt. Ben geen voorstander van opsturen. En 9 van de tien keer als je hier iets koopt koop je goed spul.
qntr0l    posted on 11-03-2010 11:29
Poster: djdolivieira

Dat 2de hands kopen niet aan te raden is. Hoef ik niet te onderbouwen, je heb toch ogen om te zien of het spul in orde is. Of slijtage vertoond. Een krasje op de omhulsel wil niet zeggen dat het spul niet in orde is. Als ik 2de hands koop ga ik er naar toe om te kijken wat ik koop. Of degene komt naar mij toe. Zoals adrien1989 kwam helemaal naar mij toe om zijn efx1000 aan mij te verkopen, je voelt en weet wat je koopt. Ben geen voorstander van opsturen. En 9 van de tien keer als je hier iets koopt koop je goed spul.

Ik ben het met je eens hoor, koop zelf ook geregeld iets tweedehands. Echter geldt voor mij?(net als bij jou) de regel: eerst zien, uitgebreid testen en dan kopen.

Mijn post was ook niet aanvallend bedoeld, ik was benieuwd waarom je het onzin vond om niet tweedehands te kopen. Happy, laughing
Dolivieira    posted on 11-03-2010 12:28
Poster: qntr0l

Ik ben het met je eens hoor, koop zelf ook geregeld iets tweedehands. Echter geldt voor mij?(net als bij jou) de regel: eerst zien, uitgebreid testen en dan kopen.

Mijn post was ook niet aanvallend bedoeld, ik was benieuwd waarom je het onzin vond om niet tweedehands te kopen. Happy, laughing

Nee dat begrijp ik ook wel dat het niet aanvallend bedoeld was. Maar dat er iemand gaat roepen dat 2de hands niet aanteraden is vind ik onzin, jij ook gelukkig. Er zijn zat mensen die zuinig is op hen spullen. Maar ik wil het eerst zien en voelen voor dat ik iets koop. Helemaal kras vrij is mijn gear ook niet. Maar ik kan hard op zeggen dat ik er zuinig op ben en dat het in zeer goede staat verkeerd. op een draaitafel na dan(die moet na gekeken worden, zit een fout in de weergave. Een kant geeft geen geluid). dus als ik het ooit is een keer verkoop wil ik ook een leuke prijs er voor krijgen. Ook dat veel mensen zeggen dat, het nooit het huis uit is geweest, geloof ik niet in. maar als de staat gewoon goed is en alles werkt naar behoren. Kan je gewoon kopen.
Adrien1989    posted on 11-03-2010 12:38
90% van alle gear die ik gehad heb of heb is tweedehands aangeschaft. Nooit problemen mee gehad, je moet gewoon goed opletten wat je koopt. Demomodellen opkopen is ook een goede tip. Mijn Vibe was ook een demomodel. Toen der tijd gekocht voor ? 650, ding heeft een jaartje stof staan happen in een etalage ofzo, gewoon nieuw dus. Doos erbij alles. In die tijd ging een Vibe op marktplaats nog weg voor ? 850. D?t soort deals moet je hebben Winking my eye.
tek-zotic    posted on 11-03-2010 20:05
Poster: sam7

Toch bedankt!

Gr

Sam

de DJM wil hij wel appart verkopen, 375 euro of een mooi bod
XMatiC    posted on 11-03-2010 20:06

Toch bedankt!

Gr

Sam

Mooi prijsje !
www.youtube.com/LennertDJ
Tekhead    posted on 11-03-2010 20:19

de DJM wil hij wel appart verkopen, 375 euro of een mooi bod

dan heb je voor 1155,00 euro een full pioneer setje. Goede deal denk ik dan.
dJORD    posted on 12-03-2010 15:43
er staat hier ook een djm-400 van?boydgrift te koop voor 350.00, zeer nette prijs!!:
////www.djresource.eu/Forum/topic/16617/[TK]-Pioneer-DJM400/
TimoV    posted on 15-03-2010 21:41

Toch bedankt!

Gr

Sam

?780,- per stuk, of bij elkaar?
Bij de 2ehands CDJ 400's advertenties die ik heb gezien, ligt de prijs tussen de ?600,- & ?700,- Per Stuk, en voor 1ehands CDJ 400's is 't eigenlijk de zelfde prijs..

This is an old Topic

No new postings for 5.327 days.
 Post CommentThat would be 177.6 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

76 Users online: 7 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 12.401
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.095.588