Poster: kuituhh
kan je 2x reloop rmp-1 black aanraden zijn een stuk goedkoper en zeker prima voor een beginnend dj. Heb 2 stuks te koop staan. Wellicht dat het je interesse wekt. Je kunt me altijd een PM sturen.
Groeten
Poster: mBenjamin
Ik raad je niet aan om 2de hands te kopen. Je weet nooit wat er mee is gebeurd. De standaard slogan is: 'alleen voor thuis gebruikt'. Dus ik zou daar mee oppassen..
Je kan pm'e als je nog vragen hebt
Poster: mBenjamin
Eye! ..
Ik heb zelf een jaar met 19' cd-spelers gedraaid.. is wel leuk maar toch krijg je niet echt de feeling!. Ik heb een setje [ 2x Reloop RMP-1 scratch 1x RMX-20 1x RHP-10 ].. 750 euro.. . Was een aanbieding van de distribiteur.. Heb ze net een week.
Ik raad je niet aan om 2de hands te kopen. Je weet nooit wat er mee is gebeurd. De standaard slogan is: 'alleen voor thuis gebruikt'. Dus ik zou daar mee oppassen..
Je kan pm'e als je nog vragen hebt
Poster: djdolivieira
Onzin.
Poster: tek-zotic
2de hands is zeker een optie, alleen moet je alles goed testen voor je iets koopt ( daarom hou ik ook niet van opsturen )
Ik heb nog een vriend die eigenlijk gestopt is met draaien, hij heeft een 1 jaar en 2 maand oude set staan bestaande uit 2 CDJ400 en een DJM 400, ik denk dat die voor 1300 euro wel weg mag. Als je wil kan ik er wel eens achter horen
2de hands is zeker een optie, alleen moet je alles goed testen voor je iets koopt ( daarom hou ik ook niet van opsturen )
Ik heb nog een vriend die eigenlijk gestopt is met draaien, hij heeft een 1 jaar en 2 maand oude set staan bestaande uit 2 CDJ400 en een DJM 400, ik denk dat die voor 1300 euro wel weg mag. Als je wil kan ik er wel eens achter horen
Poster: qntr0l
Waarom? Onderbouw dit eens?
Poster: djdolivieira
Dat 2de hands kopen niet aan te raden is. Hoef ik niet te onderbouwen, je heb toch ogen om te zien of het spul in orde is. Of slijtage vertoond. Een krasje op de omhulsel wil niet zeggen dat het spul niet in orde is. Als ik 2de hands koop ga ik er naar toe om te kijken wat ik koop. Of degene komt naar mij toe. Zoals adrien1989 kwam helemaal naar mij toe om zijn efx1000 aan mij te verkopen, je voelt en weet wat je koopt. Ben geen voorstander van opsturen. En 9 van de tien keer als je hier iets koopt koop je goed spul.
Poster: qntr0l
Ik ben het met je eens hoor, koop zelf ook geregeld iets tweedehands. Echter geldt voor mij?(net als bij jou) de regel: eerst zien, uitgebreid testen en dan kopen.
Mijn post was ook niet aanvallend bedoeld, ik was benieuwd waarom je het onzin vond om niet tweedehands te kopen.
Poster: sam7
Da's een mooi prijs voor zo'n set!
Ik ga deze week mijn 2 CDJ's 400 gaan halen, 2de hands dan. Voor zo'n 780 euro.
Ik moet juist nog de juiste mixer erbij vinden.
Toch bedankt!
Gr
Sam
Toch bedankt!
Gr
Sam
de DJM wil hij wel appart verkopen, 375 euro of een mooi bod
Toch bedankt!
Gr
Sam