Poster: CopainsDeluxe
Die showtec lichtbrug raad ik zeer sterk af !
Omwille van het feit dat het allemaal maar plastieken koppelingen zijn.
En als je daar wat kilo's aan hangt vertonen die al snel scheuren!
Heb zelf helaas me ook vergist in zo'n brug.
Beste is gewoon om goedkoop te beginnen ST132 vn ADJ met wat truss , truss kan je nog 2dehands ergens op de kop tikken !
[/blockquote]
Ook ik was zon douchebag die zoiets heeft gekocht :P, niet aan te raden.
Opbouwtijd is best lang, je kan er bijna niets aanhangen, niet stabiel.Had daarna zoiets:wel aan te raden, maar weg gedaan omdat het geen grote afstanden (10 m)kan overbruggen met veel kg's eraan(speakers, scanners movingheads etc.)Heb nu behoorlijke statieven met f34 truss.
Poster: DJBas
ben het met dJORD eens, ik zou alleen wel voor LED-parren gaan. daar kan je zoveel meer mee![/blockquote]Als je echt goeie LED parren wil ben je redelijk veel geld kwijt. Die goedkope LED parren zijn waardeloos! Ik ben nog altijd van mening dat je het best de 'normale' parren kunt kopen.Maar dat is mijn mening.
Poster: martijnvandam
Neem geen ledparren !, tuurlijk zitten er voordelen op m.b.t. kleur ( overgangen enz. ) maar de kleur van het licht is gewoon zeker bij goedkope ledparren heel onnatuurlijk, gewoone parren op een t4 balk zijn het best.[/blockquote]
- Je hebt alle kleuren- De nieuwere zijn veel kleiner van formaat. (zonder grote achterkant)- De led's gaan langer mee dan lampen- Ze verbruiken veel minder stroom- Bij de dmx versie geen dimmerpacks mee nodig- Ze worden nauwelijks warm
Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.