Wat is goede DJ Gear voor een beginner.. het liefst niet al te duur, maar toch met de nodige dingen..
zelf zat ik in het begin te denken aan de Reloop RMP-1 Scratch en de Numark M4..
is dit goed om mee te beginnen, en zijn er nog andere dingen.. graag wel sowieso 3 kanaals mixer.. en CD spelen..
What do you think about DJ Gear voor beginner ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tweedehands sites en dergelijke afgaan voor tweedehands mixers, tt's en/of cdj's.. zelf gaan testen is altijd mooi meegenomen! en anders zijn er nog tal van alternatieven.
ik zou in een beginnerset niet teveel geld steken.. of wachten tot je wat beter kunt veroorloven.. ik heb gewoon gewacht en daar ben ik enorm blij om :D
Ik ben zelf van mening dat je beter iets goeds kan kopen dan dat je binnen de korste keren met slecht functionerende gear zit. Spreek nu vooral uit ervaring met een aantal slechte cd-spelers
ik heb zelf de mcd 200's van JB in principe zijn het goede spelers maar je moet wel de pitch lock aan zetten anders krijg je raar geluid als je gaat pitchen.
Ik ben zelf met Gemini 1800X begonnen en een PMX-80 mengpaneel. Wat moeilijker te vinden misschien, maar in mijn ogen zeker een prima combinatie om mee te starten
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.392 days. Post CommentThat would be 179.7 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...