Poster: T-to-the-J
Heeft iemand dan een alternatief met effecten??
Poster: dJORD
ja, maar de djm mixers zijn weer wat minder degelijk gebouwd dan xone,datec,rodec,ecler mixers.
(en nu kruip ik mijn schuilkelder in)
@Vassilli: Het ging mij om kwaliteit, bouwkwaliteit maakt niet uit, ik hou niet zo van afraggen!
Poster: 076collin
@T-to-the-J
?ik denk dat een x1700 in gebruik een stukje lastiger is dan een djm800, elke idioot kan een djm800 gebruiken. De effecten sectie van een x1700 is erg mooi maar ik denk dat het niet zo idiotproof is als een djm.
Poster: T-to-the-JDN-X1600 ipv 1700 en je hebt je budget
Dus dat is een soort van Denon DN-X1700, waar ik nu naar aan het kijken ben??
Hele vette set: DN-S3700*DN-X1700*DN-S3700. Kost 3099 zit 300 boven mn budget, heeft iemand ervaring met deze set, of met ??n van deze twee modellen??
Poster: Mixt-Ape
Stop anders effe met je fanboyism, een X1700 is supermakkelijk in gebruik en heeft veel en veel meer functies dan een 800.
Overdrijf, fanboyism ik ben totaal geen fanboy ik kijk altijd van moment op moment naar wat nou eigenlijk het beste is en als ik al een fanboy zou zijn is dat van ecler of A&H.
En zeg zelf ook dat ik de effecten van de x1700 mooi vind?
het is nu alleen eenmaal zo dat als je zonder die mixer ooit gezien te hebben, je jezelf kapot schrikt wanneeer je even een effectje wil gebruiken. Zeker als je op locatie een uurtje hebt en dus niet nog even lekker er mee kan gaan spelen.
en het is nu gewoon eenmaal zo dat de djm800 erg overzichtelijk is, en iedereen gebruik kan maken van die color efx.
Ik heb geen 'uurtje' om die set te leren kennen, ik ga uit van een weekje of 2, 1 uur per dag, ik denk dat ik dan in ieder geval al een stuk meer weet!
Poster: Vassilli
Klopt. De Djm is wel makkelijker dan Denon mixers (Voor denon fanboys: Zegt niet meteen dat de denon slecht is!)
Effecten sectie van Denon moet je even uitvinden voordat je hem echt goed kan gebruiken.
Ik heb geen 'uurtje' om die set te leren kennen, ik ga uit van een weekje of 2, 1 uur per dag, ik denk dat ik dan in ieder geval al een stuk meer weet! En idd mixt-ape, we hebben weer een blinde pioneer aanhanger
Poster: TekheadPoster: Vassilli
Klopt. De Djm is wel makkelijker dan Denon mixers (Voor denon fanboys: Zegt niet meteen dat de denon slecht is!)
Effecten sectie van Denon moet je even uitvinden voordat je hem echt goed kan gebruiken.
wat is er nu moeilijk aan het bedienen van de fx op een denon ? Lulkoek vind ik dat, heb ook Denon mixer, en vond/vind er niks moeilijk aan
Hoe kan jij iemands mening lulkoek vinden? Als ik dat vind dan vind ik dat.
Verder onderbouw ik mijn post in de richting voor als er meerdere mensen mee moeten werken. Als je eens gast dj's hebt ofzo.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.