welke mixer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 02-11-2005 03:16
Hoi, ik heb een korg kaosspad en wil deze aansluiten op een nog te kopen mixer, welke combinatie is aan te raden, hoofdzakelijk thuisgebruik, af en toe op verplaatsing. Ga de kaoss vooral zijn effecten gebruiken
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about welke mixer ??

Vote :   

Nvie    posted on 02-11-2005 07:09
Dan heb je in ieder geval een mixer met 'effect send/return' nodig.

Rhino    posted on 02-11-2005 09:37
ik heb ook een kAosspad 2 en die werkt zeer soepeltjes met de vestax PCV275.
send/return aanwezig , pre/off/post schakelbaar per kanaal.
Effect is te mixen met de send en return knoppen(het is dus ook nog eens een regelbare send en return en niet zoals je op veel dj mixers ziet een send en return met enkel een on off button
Tekhead    posted on 02-11-2005 21:06
Tof, dat die vestax soepeltjes meewerkt, wist ik niet, ik had gedacht aan een Dateq mixer, als die daarvoor uitgerust is uiteraard, maar dan spreken we waarschijnlijk over een ander prijskaartje ?  En kan ik dan alle  decks gebruiken (2x TT en 2x CD), en effect sturen op 2 decks gelijktijdig ?  
Lead    posted on 02-11-2005 21:11
Pioneer 500/600/3000/1000 hebben een send/return die je per kanaal kunt toewijzen, of aan een van de kanten van de crossfader. Volgens mij hebben de DJM's de meeste mogelijkheden voor gebruik van een losse effectenbak...

Let the BASS be louder
Nvie    posted on 02-11-2005 21:12
Pioneer is ook wel een merk dat uitgaat van een los effecten bakje Winking my eye
denricco    posted on 02-11-2005 21:20
de xone 92 en de dateq vibe hebben ook de mogelijkheid om het effect per kanaal / meerdere kanalen toe te wijzen
Tekhead    posted on 02-11-2005 21:25
Het zijn op deze site allemaal Pioneer fans (logisch op een pioneer site) maar...... ik eigenlijk niet, heb geen hoog petje op van de duurzaamheid, fabrieksgarantie en vooral niet de prijs, wat echter niet wil zeggen dat het geen kwaliteitsspullen zijn. Zou graag een andere optie hebben van mixer. Scratch toeters en bellen mogelijkheden zijn voor mij niet nodig, hou niet van scratch en aanverwante muziekgeluid.
Rhino    posted on 03-11-2005 11:14
2 tekhead: je kan op twee kanalen tegelijkertijd een effect laten horen.
echter si de vestax natuurlijk wel een 3 ch mixer , dus je zal voor 1 tt/cd steeds moeten schakelen.
geloof dat het vestaxje nu nog maar 370 euro kost !
Tekhead    posted on 11-11-2005 14:30
En die reloop met z'n effecten ?
Is dat een goede ?

This is an old Topic

No new postings for 7.029 days.
 Post CommentThat would be 234.3 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

83 Users online: 14 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 3.150
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.575.303