Hoi, ik heb een korg kaosspad en wil deze aansluiten op een nog te kopen mixer, welke combinatie is aan te raden, hoofdzakelijk thuisgebruik, af en toe op verplaatsing. Ga de kaoss vooral zijn effecten gebruiken
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
What do you think about welke mixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb ook een kAosspad 2 en die werkt zeer soepeltjes met de vestax PCV275. send/return aanwezig , pre/off/post schakelbaar per kanaal. Effect is te mixen met de send en return knoppen(het is dus ook nog eens een regelbare send en return en niet zoals je op veel dj mixers ziet een send en return met enkel een on off button
Tof, dat die vestax soepeltjes meewerkt, wist ik niet, ik had gedacht aan een Dateq mixer, als die daarvoor uitgerust is uiteraard, maar dan spreken we waarschijnlijk over een ander prijskaartje ? En kan ik dan alle decks gebruiken (2x TT en 2x CD), en effect sturen op 2 decks gelijktijdig ?
Pioneer 500/600/3000/1000 hebben een send/return die je per kanaal kunt toewijzen, of aan een van de kanten van de crossfader. Volgens mij hebben de DJM's de meeste mogelijkheden voor gebruik van een losse effectenbak...
Het zijn op deze site allemaal Pioneer fans (logisch op een pioneer site) maar...... ik eigenlijk niet, heb geen hoog petje op van de duurzaamheid, fabrieksgarantie en vooral niet de prijs, wat echter niet wil zeggen dat het geen kwaliteitsspullen zijn. Zou graag een andere optie hebben van mixer. Scratch toeters en bellen mogelijkheden zijn voor mij niet nodig, hou niet van scratch en aanverwante muziekgeluid.
2 tekhead: je kan op twee kanalen tegelijkertijd een effect laten horen. echter si de vestax natuurlijk wel een 3 ch mixer , dus je zal voor 1 tt/cd steeds moeten schakelen. geloof dat het vestaxje nu nog maar 370 euro kost !
En die reloop met z'n effecten ? Is dat een goede ?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.