Traktor Pro Vraag
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dondanielo    posted on 27-02-2010 13:42
geachte DJR members,

ik?heb een paar dagen geleden?traktor pro van een vriend geleend en zit er nu een beetje mee te klooien omdat ik mss. ook op digitaal draaien wil omstappen. ik heb verder geen midi controller in huis dus is het een beetje onhandig om alles met de muis te bedienen.

heeft iemand misschien een link of een lijst met alle toetsenbord-kombinaties zodat ik het een beetje sneller en eenvoudiger kan bedienen ?

ik heb al wel gegooglet maar niks gevonden. zoals ik ook al weet, is het wel mogelijk om bij de settings alle toetsen + funkties te bekijken, alleen is dat een reuzachtige lijst en kan ik die niet na 1 keer onthouden, dus vandaar deze topic.

alvast bedankt!

What do you think about Traktor Pro Vraag ??

Vote :   

niiicola    posted on 27-02-2010 13:49
tp

Hier kan je een paar letters niet zien maar het grootste gedeelte wel!
Gewoon.
niiicola    posted on 27-02-2010 13:53
Owja, edit werkt niet meer... Dit is een beter plaatje:
tp
Gewoon.
dp_    posted on 27-02-2010 13:54
Als je naar de instellingen gaat, kun je daar de mapping van je keyboard zien + aanpassen Smile
niiicola    posted on 27-02-2010 14:00
Dat had hij al gezegd, alleen vond hij het een erg lange lijst en er staat bijv. C#02 ipv. D snappie?
Gewoon.
dondanielo    posted on 27-02-2010 14:42
thx, ik denk dat ik met deze al wel verder kom. anders moet ik de rest er maar van hand bijzetten Smile

This is an old Topic

No new postings for 5.463 days.
 Post CommentThat would be 182.1 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online: 35 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 11.660
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.679.675