Poster: djmamo
ben ik niet met je eens datde kwaliteit van pioneer meer is bewezen.
sinds er cd's zijn is denon de fabrikant van cd spelers geweest. bijna bij elke kroeg of discotheek staan nog wel dubbele denon's zeker waar ze niet zoveel ruimte hebben.
dus dat pioneer zich meer heeft bewezen dan denon is geen feit maar meer een gok.
ben ik niet met je eens datde kwaliteit van pioneer meer is bewezen.
sinds er cd's zijn is denon de fabrikant van cd spelers geweest. bijna bij elke kroeg of discotheek staan nog wel dubbele denon's zeker waar ze niet zoveel ruimte hebben.
dus dat pioneer zich meer heeft bewezen dan denon is geen feit maar meer een gok.
als iets de standaart is wil dat niet zeggen dat alle andere producten slechter zijn, het zegt alleen dat de meeste mensen dit soort apparatuur gebruikt.
het is en blijft 100% een mening...
als iets de standaart is wil dat niet zeggen dat alle andere producten slechter zijn, het zegt alleen dat de meeste mensen dit soort apparatuur gebruikt.
en niet dat het betere apparatuur is. kijk maar naar de oembakken de nieuwe... ik heb ze al in een discotheek gezien... terwijl technics de standaart is maar technics is zeker niet beter dan de nieuwe oembakken.
dus als denon nergens staat wil het toch niet zeggen dat het slechter is, het is bij het publiek minder bekend.
en voor sommige dj's is het een princiepe kwestie dat ze niet met bepaalde merken willen draaien (hoogmoedswaanzin).
dus blijft het een mening dat de kwaliteit van pioneer beter is dan de denon...
want als je het echt gaat vergelijken ben ik bang dat de denon er mischien wel beter uitkomt dan de pioneer.
en dan gaat het niet over bepaalde knoppen zitten niet fijn want dat is een gewenning die mensen aanleren wanneer ze ergens mee draaien.
Poster: Stephanie
en valt het me op dat ze snel problemen hebben met overslaan of weigeren als een cd een beetje vies is.
quote: |
Poster: jordy kwalitatief is pioneer beter.. dat zegt zelfs elke verkoper in de shop.... |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.