Poster: djmamo
ben ik niet met je eens datde kwaliteit van pioneer meer is bewezen.
sinds er cd's zijn is denon de fabrikant van cd spelers geweest. bijna bij elke kroeg of discotheek staan nog wel dubbele denon's zeker waar ze niet zoveel ruimte hebben.
dus dat pioneer zich meer heeft bewezen dan denon is geen feit maar meer een gok.
Poster: djmamo
natuurlijk slaat het nergens, op om mij op mijn mening aan te vallen.
ik probeer iets duidelijk te maken met een verhaal dat wel klopt en niet net als boven staande post waar het een en ander aan rameld.
ik benadruk, ook al staat er overal een pioneer tabletop dat wil niet garanderen dat het dan een betere kwaliteit is, het wil eerder zeggen dat het een standaard is.
als iemand een goede technische vergelijking heeft van een pioneer en een denon tabletop dan pas weten we wanneer een object een betere kwaliteit/betrouwbaarheid heeft. en eerder niet.
dus als iemand in dit topic zegt dat de pioneer of denon beter is dan moeten ze dat met een technische onderbouw doen. anders zijn het allemaal meningen.(wat ik bedoel met 100%)
dus jorrit vind het zowiezo slecht dat jij als moderator zo "aangebrand" reageert zonder een goede onderbouwing, want er zijn punten die duidelijk zijn voor de normale lezer en blijkbaar niet voor jouw, lees oembakken dat valt onder het onderdeel voorbeeld....
je gaat ervan uit dat wat standaard is ook beter is. als moderator mag je je eigen daar best in verdiepen voor je een uitspraak doet. je "runt" een website dat over dj spullen gaat en dan vind ik wel dat je er wat voor mag doen.
dus jorrit als moderator zou ik maar beter je best doen want het slaat nergens op of komt het omdat we twijfelen aan de kwaliteit van het "heilige"pioneer?
Poster: Lead
Hehehe.... ik ben erg benieuwd wie durft...
Ik heb deze test namelijk al WEL met andere spelers uitgevoerd......
Poster: ilseentjePoster: Lead
Hehehe.... ik ben erg benieuwd wie durft...
Ik heb deze test namelijk al WEL met andere spelers uitgevoerd......
En Lead?
Ben benieuwd of de anderen schokproof waren...
Poster: Laidback_robert
wat er al gezecht werd, dat de 800 net een plastic broodtrommel is,, het klopt.. maar het gaat toch om wat er binnen in zit.. Ookal is de buitenkant snoei lelijk.. als die van binnen maar alles kan wat jij nodig hebt..
Poster: robbertPoster: Laidback_robert
wat er al gezecht werd, dat de 800 net een plastic broodtrommel is,, het klopt.. maar het gaat toch om wat er binnen in zit.. Ookal is de buitenkant snoei lelijk.. als die van binnen maar alles kan wat jij nodig hebt..
Kijk en dit vind ik nou altijd zo grappig.
Bij Pioneer maakt het uiterlijk geen zak uit, maar als numark een cdx uitbrengt die gewoon tering goed is wil niemand er iets van weten omdat het uiterlijk lelijk is!!!
Poster: Blast
Misschien heeft Pioneer (meer) naam dan Denon en dat daarom mensen Pioneer liever hebben...